Yulaf lapası yediğimi görenler “Bunu nasıl yiyebiliyorsun!” diye tepki veriyorlar. Siz yulaf lapası sever misiniz?

”Yulafı atlar yer, onu nasıl yiyorsun kötü tadı…” falan diyenler var. Hazırlayıp bazen iş yerinde kahvaltı olarak tüketiyorum ama tuhaf bakıyorlar. Gayet lezzetli, çilekle, üzerine badem biraz yoğur ile ya da süt ile hatta fıstık ezmesi ya da tahin ile çokta güzel oluyor tadı. Siz sever misiniz?

Yulaf lapası yediğimi görenler “Bunu nasıl yiyebiliyorsun!” diye tepki veriyorlar. Siz yulaf lapası sever misiniz?
Yulaf lapası yediğimi görenler “Bunu nasıl yiyebiliyorsun!” diye tepki veriyorlar. Siz yulaf lapası sever misiniz?
Cevapla