Annemler yola çıkacak diye bir sürü şey hazırladım. Ama kadın almadı hiç birini, sinir oldum ona çok. Hayır sanki sarımsaklı yoğurt koydum kokacakmış alt tarafı kek, börek, çörek 😬Hıh almasın oturduk biz yiyoruz. 😒😬Siz yola çıkarken yolluk alır mısınız yanınıza?
Yolculuğa çıkarken yanınıza yolluk alır mısınız 😒 :o?
Askere giderken almıştım... daha doğrusu ana yüreği işte zorla çantama koydu... otobüş boyunca açlık aklıma gelmemişti... sonra birliğime gidince nizamiyede arama esnasında çantamda çıkarılıp Afyonlu, Tekirdağlı ve Urfalı 3 arkadaşla ve bir tanede uzman çavuşla yemiştik 😊
Arabayı ben kullanacaksam aperatif şeyler yerim hemen. hem arabayı kullanır hem de atarım ağzına bir kaç tane 😀 Otobüs yolculuğunda molalar da yemek yerim 😊
En İyi Cevaplar