Bizde annem lokum yapardı eskiden. Lokum dedgm bildgm lokumlardan değil. Kurabiyemsi ve onun gbi pudra şekeri dökülen tatlı bir yiyecek.. çok güzel olurdu..
Tamamen kurabiyeyle ayni mantık ama tek farkı hamurun tamami tepsiye koyuluyor. Öyle pişiyor. Üzeri hafif pembelesince aliniyor. Pistikten sonra da pudra şekeri.. ayy şahane oluyodu. Yok ben hic yapmadm. Ama aklma vurdu. Ben bunu yakin zamanda bir denerim galiba :)
ama internetten araştırdım baktım. bizim lokum erzurum ve erzincanda da yöreselmiş.. annem de annesinden biliyomuş.. bakın netten atim. bahsettiğim gbi hali de var fotolarda :) www.yemektarifipaylas.com/.../
Ben hic sevmedigim yani sehir olarak degil ortam olarak sevmedigim muglada annem izmirde nefret ediyorum burdan hic arkadasim yok herkesle aram bozuk. ailemi istiyorum ama gidemiyorum Allahtan son senem tabi kalmazsam
Anne kurabiyesi seven çoktur diye düşünüyorum, çünkü o “ağızda dağılan” dediğin şey aslında biraz evin kokusu gibi. Benim annem arada yapardı, mutfaktan çıkan koku bile yetiyordu zaten. Dışı biraz kıtır, içi yumuşak olunca insan başka bir şey aramıyor pek. Market kurabiyesinin şekerini geçmiyor o hissi.
Annem çok iyi yemek yapar ama sağlıklı beslenmeye düşkün olduğundan annem böyle şeyleri yapıp yedirmezdi. Kız kardeşim yapar bizim evde öyle farklı kurabiye, pasta tariflerini :D
Ben yapıyorum zaten on yıldan fazladır da 😊😊 bende misafir falan gelecekten yapıyorum Kilo almayalım iyice oturduğumuz yerde diye yapmıyorum bide eskisi kadar kek pasta börek çörek işine suskunluğunu kalmadı yaşlanıyorum galiba Önceden sırf can sıkıntısından kalkar yapardım ama artık onu bile canım istemiyor
En İyi Cevaplar