Anneler candır, ben çok severim özellikle sütlü tatlıları seviyorum.

04.04.2023 Salı 12:53
Anneler candır, ben çok severim özellikle sütlü tatlıları seviyorum.

04.04.2023 Salı 12:53
Ya bayılırım. Her köye gittiğimde anneannem tazecik inekten sağdığı sütle yapıyor ona bayılıyorum. Bir de üzerine fındık. Yemeğe doyum olmuyor.
Oh afiyet olsun Rabbim uzun ömürler versin
Rica ediyorum
Çok severim.
Değerli yorumun için teşekkür ederim
İnstagram kullanmamakla doğru bir karar mı veriyorum? ↗
Zahmet olmazsa bu soruya bekliyorum bir de ankete oy verirsen sevinirim.
Cevap
11Cevap
Bende Cook severim ama bugün bende trilice var
Oh afiyet olsun
Sana da annenin elleri dert görmesin 🤗
Teşekkür ederim gece sahurda yemiştim
Rica ederim
Ellerine sağlık çok güzel görünüyor afiyet olsun
Teşekkür ederim bunu internet üzerinden aldım
Rica ederim sorun yok
Fırında sütlaç ve üstüne serpilmiş fındık benim için çoğu şey...😋😋
Sen kadının dibisin
Sütlaç pek sevmiyom çünkü içinde pirinç var 😅 ama pirinç olmasa severim
Annenin ellerine sağlık, fırında sütlaç seviyorum ama çok yanık değil🙂✌🏻
Her ne kadar tatlılara bayılıyor olsam da sütlacı bir türlü sevemedim..
Sütlü tatlıları severim, en sevdiğim de sütlaç 😄
Afiyet olsun kardeşim
Bayılırım, hele ki sütlü tatlılara☺️
Bendensin 😊
Evet severim, ellerinize sağlıkk
Değerli yorumun için teşekkür ederim
İnstagram kullanmamakla doğru bir karar mı veriyorum? ↗
Zahmet olmazsa bu soruya bekliyorum bir de ankete oy verirsen sevinirim.
Şu tabakta yapılan her şey güzel oluyor.
Değerli yorumun için teşekkür ederim
İnstagram kullanmamakla doğru bir karar mı veriyorum? ↗
Zahmet olmazsa bu soruya bekliyorum bir de ankete oy verirsen sevinirim.
Size bir şey sormaliyim onemlii
Tabiki
Çok önemli mesaj atar misiniz
Attım
Bayılırım. Harika görünüyor zaten.
Ben hiç sevmem 😕
Değerli yorumun için teşekkür ederim
İnstagram kullanmamakla doğru bir karar mı veriyorum? ↗
Zahmet olmazsa bu soruya bekliyorum bir de ankete oy verirsen sevinirim.
Olsada yesek
Değerli yorumun için teşekkür ederim
İnstagram kullanmamakla doğru bir karar mı veriyorum? ↗
Zahmet olmazsa bu soruya bekliyorum bir de ankete oy verirsen sevinirim.
Bayılırım
Bende 🥰
Favorim.
Değerli yorumun için teşekkür ederim
İnstagram kullanmamakla doğru bir karar mı veriyorum? ↗
Zahmet olmazsa bu soruya bekliyorum bir de ankete oy verirsen sevinirim.
Pek sevmem
Değerli yorumun için teşekkür ederim
İnstagram kullanmamakla doğru bir karar mı veriyorum? ↗
Zahmet olmazsa bu soruya bekliyorum bir de ankete oy verirsen sevinirim.
Sütlaç sevmiyorum
sevmem
Yerım
Değerli yorumun için teşekkür ederim
İnstagram kullanmamakla doğru bir karar mı veriyorum? ↗
Zahmet olmazsa bu soruya bekliyorum bir de ankete oy verirsen sevinirim.
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar