Sevdiğinle karşılıklı yenip içilecek en güzel ikilerden biri :)



Ölürüm :))
Özellikle kırmızı eti şarapla marine edeceksin :)
Bak şimdi canım çekti neden böyle yapıyorsun? :D
Bir anda aklıma geldi kusura bakma :D
Neyse ben bunu düşünerek biskremimi kemireyim :)
Ama bunun rövanşı olacak :D
Rövanş olarak waffle sor, oldukça etkileyici olur :D
Düşünüyorum , ama şu an yapmayacağım , ama soruma davet edeceğim :)
Görürsün sen :)
sen var ya sen bu işi biliyorsun. geleceğin gurmesi seni
Köfte ya da sucuk olursa yerim sadece yoksa sadece şarap iceyim ben.
Cevap
18Cevap
Süper ikili oluyor açıkçası
daha da açıyorum. antrikot ve kırmızı şarap
denemedim daha şarabı tek başına içiyorum
bir patates tavuk bira üçlüsü değil
Bira romantik değil.
Şarap içmiyorum ama kırmızı ete hayır demem
Restoranlara git koyarlar önüne,,,
Son derece uyumlu buluyorum :-P
Her ikisini de severim
steak house gittigimde buluyom
Şarap içmedim hiç. Kırmızı et sevmem
evet askin rengi gibi kirmizi
Bir döner ayran değil
Onu kankasıyla beraber yesin
Mükemmel.
Eti tercih ederim
Güzel oluyor ;)
çcok severim :)
Severim.
güzeeeell :)
İyi buluyorum
Kirmizi et sadece
kırmızı ışık gibi
Et severim şarap öğk
Kötü la
1 özel cevapSadece soran ve cevap paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar