Sarı renkli çok güzel sıkı bir kıvamı olan kek yedim hala aklımda nasıl yapılıyo ya😞😞?

Sade bir kek ama oyle sapsari rengi vardi ve hic ufalanmiyodu ama cok kabarikti oyle yagli falan da degildi aklimdan cikmiyo haha
oyle kek yapmayi bilen varsa tarifini yazabilir mi
Sarı renkli çok güzel sıkı bir kıvamı olan kek yedim hala aklımda nasıl yapılıyo ya😞😞?
Cevapla