Bugün aşure günüymüş, hâlâ “bir tabak gelir” diye camdan bakan tek ben miyim?

Arkadaşlaaarrr bakın böyle bir şey olamazzzz 😂 O kadar canım aşure çekti ki… Annem sevmez, ben de normalde çok aramam. Yapmaya da aşırı üşendiğim için “nasıl olsa komşulardan gelir” diye bekledim… Ama bir tabak dahi gelmez mi ya 🥲😂

Allah’ını seven üstüme bir tabak aşure fırlatsın… Bu kadar da aşuresiz bırakılmaz insan..

#Yeme&içme
Bugün aşure günüymüş, hâlâ “bir tabak gelir” diye camdan bakan tek ben miyim?
Bugün aşure günüymüş, hâlâ “bir tabak gelir” diye camdan bakan tek ben miyim?
Cevapla