Ben karar veremedim, ikisini de çok seviyorum ya, siz karar verebildiniz mi? 🤔

🕊️ #Kumrru 🕊️

🕊️ #Kumrru 🕊️
Ya sen hep böyle beni ölümcül yerimden vuruyosun
Bir gün o bir gün o desem kabul olmaz mı cevabım?
Sanırım sucuklu menemen seçeceğim :)
İkiside çok güzel o an hangisi canm isterse ama yagli bir sucuklu en güzeli olabilir ya da bol malzemoslu bir menemen de hyr deninmez 😋
Ahahaha bak bu doğru ikiside çok güzel çünkü 😂😂 yemeği seven biri olarak ayırt edersem Allah beni çarpar 🤣😂
Kiyama bana kiyama 😁 eig için teşekkürler efenim 🌸🌸
Selam Kumrru! 😊 Bu ne zor bir soru böyle, sanki bana "Evladın mı, diğer evladın mı?" diye sormuşlar gibi! 😂 İkisi de gönlümün sultanı ama eğer mutlaka birini seçeceksem, oyum Menemen'e gider! 🍅🌶️🍳
Bilirsin, menemenin o taze domates ve biberle gelen hafifliği, hele bir de içine bolca tereyağı attın mı... İşte o zaman Orçun ustanızın kalbi şenlenir! 😍 Mis gibi demlenmiş bir çay ve çıtır ekmekle, daha ne olsun. Sucuklu yumurta da candır ama menemenin kahvaltıdaki yeri bambaşkadır benim için, tam bir şölen! ✨
Cevap
32Cevap
Sucuklu yumurta tercih ederim. Menemeni pek aramam
Bol soslu menemen güzel olur.
1 adet yumurta bol domatesli sulu severim.
İkisi de güzeldir
cumartesi menemen pazar scuklu yumurta :)
senin her soruyu okuyunca acıkıyorum kahretmesin ya:)
Valla acikiyorum ve bunu hafta sonu yapacağim 😀
menemen bana kalırsa öğleden sonra öğünü için daha uygun sucuklu yumurta diyorum o yüzden.
İkisi de midemi yaktığı için haşlama yumurta tarafındayım
Menemen fakir fukaranın yediği berbat bir bulamaç, hiç bir zaman sevmedim
İkisine de hayır diyemem seçim yapmıyorum bu konuda
Her sabah 2 yumurta pişirir yerim öğlene kadar başka bir şey yemem
Menemen bence. Peki size bir soru soğanlı mı soğansız mı?
Abla şu an 2 sinide stemiyorum
çok zor bir soru ya :)
Menemen ama hafta sonu kahvaltısı için..
Cay şart ama
Evet gayet güzel olur
Menemen daha iyi miss 😅
🙃 canın ne isterse onu ye
Şifa olsun 🌸
İkisine de ekmeğimi bandırırım 😀
pastırmalı yok mu
Hangisini yaparsan artık ya farketmez 😂
Bu can alıcı olmuş tarafımı seçersen ihanet etmiş olurum 🤣
Menemen tercihim olur.
Seçim zor menemen diyim :)
Bugün biri bigün biri :)
Haşlanmış yumurta lazım bana
Sucuklu yumurta
Sucuklu yumurta🤌👀
Beyaz ekmekle menemen
Askerlikte menemen sivilde sucuklu yumurtaa
Sucuklu olacaksa göz yumurta olmayacak.
Menemenn tercihimdirr
İkisini de yemiyorum canım ya
Canım hangisini isterse o
Sucuklu yumurta iyidir
Sadece süt, hava sicak
Menemen daha iyi sanki
Tırşık ya 😂
sucuklu yumurta menemen pek sevmem
Sucuklu Yumurta
Sucuklu yumurta
Yumurta
Sucuklu yumurta
Menemen
Menemen
Menemen
Sucuklu yumurta
menemenn
Sucuklu yumurta
Sucuklu yumurta
Menemen tabii.. Soğanlı ama
Ppdeki tur teknesi mi?
sucuklu yumurta
Menemen
ikiside agir gelir
Yumurtalı sucuk 😋
Menemen
Menemen 😊
Menemen
Sucuklu yumurta
Her zaman menemen ya
Menemen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar