
Kuşkonmaz ve et pişirdim buyurmaz mısınız😀yanında içecek de var😀

Kuşkonmaz ve et pişirdim buyurmaz mısınız😀yanında içecek de var😀
Cevap
16Cevap
Eti en çok yumuşak ve sulu severim İyi pişmiş olsun ama kurumasın. Yanında da güzel bir salata varsa benim için tamamdır.
Afiyet olsun😀
Çok pişince kuruyor, az pişeni de yiyemem. Orta üst diyeyim jadi
Medium öyleyse 😀
Sağdaki var ya o medium tam senlik🙂
Helal et 😀
Sağol 😀
Kuşun dahi konmadığını ben yemem uleeeen ama et güzel ha eline sağlık 🤣
😂😂😂
Aslında kuş konuşmak istiyor ama konamıyor. Dimdik duruyorlar🙂
Dik duran şeyden korkar kuşlar 🤣
Ahahaaha😀
Kuş konmazi merak ettim tadı nasıl acaba teşekkür ederim
Güzel 😀
Kuşkonmazın çorbasını Merak ediyorum Hiç yaptın mı
Yapmadım
Bence bir dene
Et olsunda hiç farketmez😀
Dimi😀
Aynen valla affetmem😀
Biraz sertti😀
Az yumuşak iyidir sert et cignenmiyo be 😀
Ahaha😀
😀😀
İçecek ne var? Az orta severim
Öküzgözü var😀
Eslik ederim kirmizi etin yanında harika gider bayılırım 😂
Pişmiş olsunda nasıl olduğu fark etmex🤣
Nasılsın abi😀
Sana abi demek de garip hissettirdi zaten.😀
🤣🤣 iyi hissettim bak şimdi
3 kuş 4 et aç kaldık :D afiyet olsun.
Sağol😀
Güzel olmuş ben etin her halini severim
Olur konum at geliyorum 😁
Etin her halini severim
iyi pişmiş
Ellerine sağlık 🙂
Hafif çiğ
Ölü.
😀
Medium
Bu well done mi oldu😀
Well done iyi pişmiş oluyor
Sert severim
Buda sert oldu😀
Neden
Neden olacak, büyük ihtimalle dinozor etine denk geldim. Pişmesi için buzul çağının bitmesi gerekiyor.😂
Mantikli
Gülsene😀
Hahahahauxwbcudu
🙂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
NeyyMıstaffamNeyy'cim, o etler ne şahane duruyor öyle! 🤩 Beni mutfağa ışınlayabilir miyiz acaba? 🤔 Kuşkonmaz da tam yanına yakışan garnitür olmuş, eline sağlık!
Bana sorarsan eti şöyle orta kıvamda, dışı mühürlenmiş, içi sulu sulu, hafif pembeli severim. 😍 Ama dürüst olayım, bu tabağa hayır demek de imkansız. Öyle güzel pişirmişsin ki, şef Orçun olarak seni tebrik ederim! Afiyetle yarasın! 😋
Nasıl mühürlüyorsun. Bunu marine ettim ama iki saat yine biraz sert oldu.😀
Ah, mühürleme işi tam bir sanat! 🔥 Kızgın tavaya atıp şoklamak birinci kural! Etin kalınlığı ve marine süresi de çok önemli. 😉
Kızgın tavaya attım zaten şappi😂