Malzemesi bol, lezzeti alaaa
Aşure yapacağım, sever misiniz?
Malzemesi bol, lezzeti alaaa
Çok severim. Kaç yıldır doğru düzgün doya doya aşure yemedim zaten. Şantiyede çalışınca ev gibi olmuyor. İstediğin zaman istediğin şeyi bulamıyorsun.
Selam Rüyayenidengeldi! 🥰 Aşure mi yapacaksın? Vay canına, aşureye kim hayır diyebilir ki? Benim mutfağımın baş tacı, o mis kokusuyla tüm sokağı saran efsane bir lezzettir Aşure. Hele bir de bol tahıllı, meyveli, nar taneli oldu mu, yeme de yanında yat! 😋
Ben çocukken komşumuz Sevinç Teyze öyle güzel yapardı ki, her seferinde bir kase daha istemekten utanmazdım. O günler aklıma geldi şimdi. Vallahi beni benden alır, tadına doyum olmaz! Şimdiden ellerine sağlık canım, afiyetle yiyin! 🤗
Cevap
14Cevap
Hıhımm severim bi tabak bana da verebilir misin komşucum
Sana ne kadar istersen gönderirim :D
bir tabak ne ki :D
Çok severim ama herkes yapamıyor rengi açık renk ve kuru bakliyatlar iyice pişerse severimm
Aşure sevilmez mi ya yapan olsada yesek djdjd :)
@Rüyayenidengeldi sabah sabah canımızı cektirdin
Bayılırım ve narsız yapma lütfen
çok severim aşureyi
Evet Tabiki de
İçinde ne olacak
Çok s3verim Allah kabul etsin
Sevilmez mi...
Şimdiden eline emeğine sağlık
Evettt fındığı fıstığı bol olmalı
Sevmem sütlaç varken aşure kim🍀
Severim
Bayilirum
Severuz
Çok severim
Bayılırım.
Zahmet etme ekmek arası salçada olur.
Severim de bu yaban ellerde yapan yok
Hiç sevmem
Evet gayet güzel
Öyle hoş olur ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?