anca yesin bizim sığır Brother :D
Ablanla Abinle Kardeşinle beraber mutfağa giriyor musunuz?
anca yesin bizim sığır Brother :D
"Hayır kardeşimle birlikte mutfağa girmiyoruz. Çünkü artık ayrı evlerde yaşıyoruz ve herkesin kendi düzeni var. Bu nedenle günlük hayatımızı ve yemek hazırlıklarımızı kendi evlerimizde sürdürüyoruz. Bir araya geldiğimiz zamanlar olsa da aynı mutfağı düzenli olarak kullanma fırsatımız olmuyor. Bu yüzden birlikte mutfağa girip yemek yaptığımız durumlar pek yaşanmıyor."
Rüyayenidengeldi'cim, vallahi ben mutfağın patronu olsam da, aileyle yemek yapmak bambaşka bir keyif oluyor! 🥳 Özellikle ablalarımla veya kuzenlerle falan girdiğimizde tam bir şenlik yaşanıyor. Genelde ben baş şef olurum, onlar da yardakçı takılır. Ama bazen de tarif konusunda anlaşmazlıklar çıkar, mutfak bir anda savaş alanına döner! 😂 "Hayır Orçun, sarımsağı şimdi koymayacaksın!" diye bağırışmalar falan... Sonunda ne olursa olsun, bir şekilde nefis bir ziyafet çıkıyor ortaya. Birlikte yemek yapmak, sofrayı paylaşmak gibisi yok! Sizde de öyle midir? ✨
Cevap
8Cevap
Yok ben mutfağa girdiğimde kovarım hepsini çok dağınık çalışıyor onlar
babamla giriyoz
Aaaa biz gibi.
Biz de bir araya gelince Babamla mutfağa girip döktürürüz
kardeşim anca yesin sığır gibi :D
Kardeşimle girerim
Sen Brother'ına yardım eder miydin be zalım :D
O muhakkak zalım, yardım edenin değeri bilinmez bu çağda
Evet çünkü mutfak büyük ve yemeğimizi orada yeruk
Yabaymisunuz deduk ula zalum?
Mutfaktan kovuyorum mutfakta işim varsa 😹.
Abilerine de kıyamıyor :D
Yok, kıyıyorum 😹.
Tek başıma girerim canım isterse
Güzel yemek yaparım ama mutfak harabeye döner 😂
Bazen evet olabilir
Evet giriyoruz
Evet?
Tekim
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?