Pastayı neli seviyorsunuz?

Ben muzlu çikolatalı seviyorum, evde de pasta yaptığımda hep öyle yapıyorum. Bugün de ablamın dgsi diye pasta yapacaktım, malzeme almaya CarrefourSA'ya gittim. Şansa muzda indirim vardı, çöktüm jafbdjkabdkj

Pastayı neli seviyorsunuz?
Cevapla