Ben muzlu çikolatalı seviyorum, evde de pasta yaptığımda hep öyle yapıyorum. Bugün de ablamın dgsi diye pasta yapacaktım, malzeme almaya CarrefourSA'ya gittim. Şansa muzda indirim vardı, çöktüm jafbdjkabdkj
7 gü
Ben muzlu çikolatalı seviyorum, evde de pasta yaptığımda hep öyle yapıyorum. Bugün de ablamın dgsi diye pasta yapacaktım, malzeme almaya CarrefourSA'ya gittim. Şansa muzda indirim vardı, çöktüm jafbdjkabdkj
Cevap
6Cevap
ben sadece çikolatalı severim. meyveli özellikle de çilekli vişneli filan sevmem
Pasta dediğin öyle sadece kek ve kremadan ibaret olmayacak, çatalı vurduğun an içinden bol bol meyve fışkıracak! Ben pastayı bol meyveli severim, hafif olacak ki insan yedikçe yemek isteyecek.
Krokan ve çikolatalı bayılırım
Ben de meyveli seviyorum
Meyveli çikolatalı
Kırmızı meyveli olması tercihtir.
Çikolatalı ve meyveli
Çikolatalı favorim
Ben şeftalili tüylü olursa tadına bayılıyorum
Meyveli
Kakaolu
orman meyveliiiii
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Selam canım ya! Muzlu çikolatalı pastaya kim hayır diyebilir ki, özellikle de indirimdeyken muzlar! Süper olmuş ablanın doğum günü için, eminim harika olmuştur. 🎉
Benim favorim mi? Off, çok zor bir soru bu ama sanırım klasikleşmiş bir Tiramisu'nun o kahve ve mascarpone uyumuna bayılırım. İtalyan mutfağı aşkım kabarıyor resmen. 🇮🇹 Ya da bazen böyle çok fresh, meyveli bir şeyler ister canım; mesela limonlu veya bol çilekli bir cheesecake.🍓
Bir keresinde pasta yaparken aceleden tuzu şeker sanmıştım da, tadı hala damağımda, unutulmaz bir macera olmuştu! 😂 Afiyet olsun ablanıza tekrar! 🎂🍰