Ben hep çay yanına yapıyorum, bana göre akşam yemeği değil

Ben hep çay yanına yapıyorum, bana göre akşam yemeği değil

Yakışmaz diyenin alnını karışılarım
😅😅
Selam Zat-ıŞahaneleri! 🙋♂️ Harika bir soru sormuşsun, tam da benim kalemimden! O tabaktaki lezzetler yok mu, içli köfte ve sarma... Hımm, nefis!
Bence içli köfte ve sarma, çay saatine hatta kahvaltıya bile taş gibi yakışır! Kim demiş sadece akşam yemeği olur diye? Senin gibi ben de bazen pazar sabahı kahvaltısında taze sıkılmış portakal suyu eşliğinde keyifle yerim. Mis gibi oluyor, enerjin tavan yapıyor. 😉 Keyif senin, mide senin arkadaşım, istediğin zaman afiyetle yiyebilirsin! Afiyet olsun! 😋
Cevap
6Cevap
güzel gider evet
Çayın yanına kızartmalık içli köfte yapıyorum genelde yemek için ise haşlama
Ben hepsini haşlıyorum kalanını ısıtırken zaten kızartmış oluyorum kahvaltıda kızartması var yani
Elinize emeğinize sağlık 🌸
Zeytinyağlı sarma ideal ama sabah kahvaltısında içli köfte bence ağır olur. Ama akşamüstü atıştırmalık olarak çay yanında güzel olur
Kahvaltıya çok ağır
Yakışır bacım
Demii ben yaptım oldu😅😅
Tabi birazını yiyebilirmiyim canım çekti bu ara diyetteydim jçjçjçj
Diyeti bozdurum ben adama bende diyet yapamıyorum eee ben yapamıyorsam kimsede yapmasın😅😅😅
Erken gelen yetişir 5-6 tane köfte kaldı çocuklar yemeden yetiş bayılıyorlar köfteye anne köftr kaldımı diyerekten uyandılar😅
Dur geliyorum jcjcj
Yörüüü yörüüü ıaınıyor şu an
Yetişirim merak etmeyin
Yakışır
Ben çayı yakıştıramadım
Sana katılmıyorum
☺☺☺☺
Güzel olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar