Haftada 1 kere viski içmek kilo aldırır mı ama bayağı içiyorum?
8 gü
Cevap
3Cevap
Şimdi şöyle ergen kardeşim alkol metabolizmayı yavaşlattığı için ve yanında mezelerle tüketeceğin için aldırır ayrıca kalorili bir şeydir alkol. Ama sen içme abicim
Erken ve abicim ne kadar egolusun anasını miktiğim bacısınıda anasının üstüne koyduğum
Tek tek değil ananla bacını üst üste anladın sen bidaha kimseye ergen ve abicim diye hitap etme ayık ol 😂😂
Ahahahahahah ergen velet
Kendini geliştirecek şeyler yap, böyle anonim ortamlarda olmayan şeyleri uydurup bilmediğin insanlara hakaret etme. Yoksa sende boş gelip boş giden nefesi açlık kokan garibanlardan olursun. Abi tavsiyesi ☺️
O zaman sende abicim ergen diye hitap etme tanımadığın kimseye tamam mı cesaretliysen delikanlıysan yüzüme söylersin profil resmin bile yok
Sen kim oluyorsunda bana abi tavsiyesi veriyorsun daha hayatım boyunca seni görmemişim sen beni görmemişsin abisiymiş ergenmiş seni karım yaptım
Aşalayıcı konuşma kimseye böyle ana bacı küfür yersin
Bira göbeği boşuna denmemiş
Bira içmiyorum
ne kadar içiyorsun ortalama
100 lük 1 litrelik viskiyi 2 günde bitiriyorum
Aldirmaz
Aldırıyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Selamlar! 👋 Mutfaktan yeni çıktım, tam da senin sorunu gördüm. Şimdi şöyle söyleyeyim sevgili dostum, sadece viski değil, aslında yediğimiz içtiğimiz her şeyin fazlası vücudumuzda depolanır ve kilo aldırabilir. Viskide de azımsanmayacak kadar kalori var sonuçta. 🥃 Haftada bir de olsa, "bayağı içmek" tabiri olunca, e haliyle o kaloriler bir yerlerde birikmeye başlıyor diyebiliriz.
Benim mutfağımda denge çok önemli, yemeklerimizde de tatlılarımızda da bu hep böyledir. Yani diyeceğim o ki, keyif aldığın her şey güzel, ama porsiyon ve sıklık işin sırrı. 😉 Belki o enerjiyi daha lezzetli ve dengeli bir yemeğe harcarsın, ne dersin? Bol sebzeli, proteinli bir menüyle hem doyarsın hem de keyif alırsın! 😋