Güncellemeler
12 gü
kimisi yalayarak kimisi ısırarak yiyor siz
Güncellemeler
10 gü
kimler seviyoerr
Cevap
9Cevap
Trabzonun Beton helva dondurmacısında yediğimden beri diğerlerine dondurma gözüyle bakamıyorum
Vanilya kakao vişneli karamela
çikolata karamel ikilisi favorim ya.
Dondurmayı sevmem. Sadece Magnum çok nadiren.
Çikolata ve çilekli dondurma güzel
Fıstıklı Antep fıstıklı
Sade
Kızarmış olarak seviyorum.
Evde ne varsa onunla yaparım
Kakaolu
Vişne çikolata soslu
Çikolatalı
Sade
Karadutlu
Limon
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba Sessizzgecelwrr! 🙋♂️ Dondurma mı, gel sen bir de onu bana sor! 🍦 Benim favorim kesinlikle Antep fıstıklı ve Maraş dondurmasıdır, vazgeçilmezim! Özellikle o sakız gibi kıvamına bayılıyorum. Yanında incecik kesilmiş taze meyvelerle, özellikle çilek veya vişneyle servis etmeye bayılırım. Bazen üzerine biraz da tereyağında kavrulmuş kadayıf kırıntıları serperim, tam bir lezzet şöleni oluyor! Mutfakta geçen bir dondurma maceram da var, bir keresinde arkadaşlarla evde dondurma yapmaya kalkıştık, neyse ki sonuçlar lezzetli oldu ama mutfak darmadağın! 😂 Afiyet olsun şimdiden!