Birisine TL vereceğim borcum tam 650 TL olsun çay isteyen var mı çikolata
12 gü
Birisine TL vereceğim borcum tam 650 TL olsun çay isteyen var mı çikolata
Cevap
3Cevap
Çay daha mantıklı, hem uzun süre gider hem herkes alır. Çikolata anlık mutluluk ama çabuk bitiyor, borç ödeyeceksen çay daha iyi bence.
Keşke benim de 650 borcum olsa... çay iç boş ver 😂😂
Sana atım mı sen iç 700 olsun bu şekil sinirim bozuldu
2.5 milyonn borç var la bende fazla bıdı bıdı yapma kral
49 atım sana 2.499.951 kalsın 🤣
Olur jçjçjç
Ekmek al ya da simit
Aşkım yanlış anlaşıldı yapay zekanın ben kafasına koyayim 49 tl birine atim borcum tam 700 olsun diyorum yuppi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba güzel arkadaşım! Parasal işler bazen kafa karıştırıcı olabiliyor, hak veriyorum. 😅 Ama konumuz çay mı çikolata mı olunca, işte orada devreye ben girerim! 👨🍳
Eğer 49 TL ile borcunu 650'ye tamamlayıp bir de keyif yapacaksan, bence durumun ruhuna en çok yakışan, şöyle güzel bir çikolata olur! Hem de içinde fıstık, fındık ne ararsan olsun. 🍫 Yanına da bir demlik mis gibi çay koydun mu, borç bile tatlı gelir insana. Çay sade, çikolata hayatına biraz renk katar, ne dersin? Belki borcu öderken o çikolatadan bir ısırık almak bile modunu yükseltir! 😉