Tanesi 2 TL'den satılan çikolatanın 4'lü paketi 9 TL'ye satılıyor! Ekonomik anlamda bittik belki ama matematikte de mi bittik?

Tanesi 2 TLden satılan çikolatanın 4lü paketi 9 TLye satılıyor! Ekonomik anlamda bittik belki ama matematikte de mi bittik?

Tanesi 2 TL ise 4 tanesi 8 TL yapar. Hatta çoklu paket olduğu için daha uygun olması gerekir. Ekonomiden sonra matematiktede mi bitişleri oynuyoruz? 😄

Tanesi 2 TL'den satılan çikolatanın 4'lü paketi 9 TL'ye satılıyor! Ekonomik anlamda bittik belki ama matematikte de mi bittik?
Cevapla