
Tanesi 2 TL ise 4 tanesi 8 TL yapar. Hatta çoklu paket olduğu için daha uygun olması gerekir. Ekonomiden sonra matematiktede mi bitişleri oynuyoruz? 😄

Tanesi 2 TL ise 4 tanesi 8 TL yapar. Hatta çoklu paket olduğu için daha uygun olması gerekir. Ekonomiden sonra matematiktede mi bitişleri oynuyoruz? 😄
Sonumuz geliyor galiba
Bencede 😄
En sevdiğim şeyi 30 TL yapmışlar insafsızlar canım çiğ köftemi yiyemiyorum 😅
Ben hayatım boyunca hiç çiğ köfte yemedim. Tadını bile bilmiyorum :)) Ama bu ülke şartlarında 30 tl olması normal geliyor bana
Hepte en sevdiklerim pahalı ya bir yapıyım ye
Sen çiğ köfte yapacaksın 🤔😄
Evet
Olur yapıp kargoyla gönderirsen yerim. Hatta burada soru bile açarım 😌
Bu sıcakta onlar hakkı rahmetine kavuşur 😁
O zaman yiyemicem🥺
Bir gün nasip olursa yersin
Yaprak sarma falan
Ooo bayılırım :))) Amin inşallah
Cevap
4Cevap
Matematik bitmese ekonomi bu halde olur muydu
Migrostaki donutlarda da aynı şey var. Tanesi 13₺ üçlü 45₺
Kendini zeki sanan soldakinde, geri zeki sanan sağdaki den alır. Sorun nedir?
Beyni olmayan bir düşünme kabiliyeti olmayan bir ülke de bunlar normal şeyler
paketin maliyetini ekliyolar galiba
😄 Yaratıcı bir fikir
Stokla alakalı olabilir, stok bitince tekli olan da pahalanır.
Eski fiyattır o. Kasaya okuttur
Bizim burada 3.50 iki liraya ucuzmuş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar