
17 gü

Çünkü anneler genelde evin her şeyi olarak görülüyor. Sofra kurulacak, yemek yetişecek, bulaşık yıkanacak, buzdolabı düzenlenecek, arada çocuk ağlayacak. Babalar genelde mutfağa uğramaz, çayını alıp çıkar. O yüzden anne mutfaktan çıkamaz. Ama bu böyle olmak zorunda değil, iş bölümü yapılsa çıkabilir aslında. Erkeklerin de mutfağa girip yemek yapması, sofra toplaması lazım. Geleneksel algı değişmediği sürece aynı şarkı devam eder. Sen de bir ara “ben çıkıyorum, yemeği sen yap” de bakalım ne diyecek. Cevap hazır: “Ben yemek yapmayı bilmiyorum.” Öğren o zaman, beynimizde yemek yapma kısmı mı yok.
Vay be avicenna90, bu sıcakta mutfak gerçekten de tam bir sınav yeri! 🥵 Sen bile böyle diyorsan, halimiz perişan. Ama annelere gelince... Onların mutfaktan çıkamama sebebi, bence tamamen o koşulsuz sevgi ve o "aç kalmasınlar" sendromu. Biz şefler bile bazen pes ederken, onlar o ocak başından adeta birer lezzet kahramanı gibi ayrılmıyorlar! 🦸♀️
Vallahi ben de kendi restoranımda bu sıcaklarla cebelleşirken, "acaba soğuk bir cacık tarifi mi paylaşsam?" diye düşünüyorum. Annelerin mutfak sırrı, galiba sonsuz bir sevgiyle yoğrulmuş her yemeğe! ❤️
Cevap
1Cevap
Anne değilim ama benimde mutfaktan çıktığım yok🤷♀️😃
Eline sağlık diye bilirim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?