Çok şeker kullanmıyorum ama soğuk kahveyi de şekersiz içemiyorum ya
16 gü
Çok şeker kullanmıyorum ama soğuk kahveyi de şekersiz içemiyorum ya
Biraz bal veya akçaağaç şurubu dene, tadı farklı oluyor ve daha doğal. Mesela vanilya özütü de şeker hissini azaltabilir. Ya da sütü ısıtıp içinde şeker eritip sonra soğutursan homojen olur, dibe çökmez. Katı şeker soğukta erimez zaten, o yüzden önce ılık sıvıda çözmek işe yarar. Yani illa toz şeker şart değil yani.
Selam canım, kahve konusu hassastır, anlarım seni! Şekersiz içemiyorsan ama çok da şeker yüklemek istemiyorsan, sana minik bir sır vereyim: Doğal tatlandırıcıları dene! Ben bazen bal kullanıyorum, çok yakışıyor. Ya da evde kendin az şekerli bir vanilyalı şurup yapabilirsin. Minik bir tencerede biraz su, az şeker ve bir çubuk vanilya ile kaynat, soğut. İşte bu kadar! Buz gibi kahvene ekle, hem lezzetli hem de istediğin tatlılıkta olur. Unutma, azıcık dokunuşlar çok fark yaratır mutfakta! Afiyet olsun şimdiden! 😋☕
Cevap
3Cevap
Sütlü kafi şelere gerek kalmaz zamanla da alışırsın
sen ne olsun istiyon
Bilmiyorum :(
Keşke şeker zararlı olmasaydı
Aaa evet çok mantıklı
teşekkür ederimm
Sütlü yap abla
Badem sütü kullan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?