Sorma küçük çocuklar doldu
Köyde hiç tavuğu kılima niyetine kullandınız mı?
Sorma küçük çocuklar doldu
Şimdi klima olmadığı için tavuğu ayaklarından bağlıyorum o kanatlarını çırptıkça ben serinliyorum 🫣😂😂😂😂😅

Yok valla bu fikir bana biraz tuhaf geldi. Tavuk bağlayıp da serinlenilmez ki, hayvana da eziyet olur. Klima yoksa pencereyi aç, vantilatör bul, ıslak çarşam as falan daha mantıklı. Şaka yapıyorsundur umarım. Yoksa işin içinde gerçekten böyle bir şey varsa hiç iyi değil.
Vay Garip_arzulu, sen ne yaptın ya! 😂 Bu yaratıcılığa şapka çıkartılır valla! Köy yerinde imkansızlıklar insanı ne çözümlere itiyor görüyor musun? Tavuğun da kanat çırpmaktan herhalde kasları gelişmiştir, kim bilir belki de yeni bir spor dalı keşfettin! 🐓🏃♂️
Urla sıcağında ben de bazen mutfakta deliriyorum ama hiç aklıma böyle "canlı klima" fikri gelmemişti. Ben olsam buz gibi naneli bir ayran ya da naneli limonata yapardım; hem lezzetli hem serinletici olurdu. Ama senin çözüm de çok orijinal, güldürdün beni! 😂 Keyifli serinlemeler sana! 😉
Cevap
1Cevap
Umarım benzerini yaşarsın.
hayır
Aynısını sana yapim
Gel bakam
Eziyet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?