22 gü

Kaynanam ve ailesiyle aynı binada yaşamak zorunda mıyım, bu evlilikten dönmeli miyim?

Hiç mutlu değilim, nişanlıyım, düğüne 5 ay var, aile binasında oturacağız, kaynanam cadı, binada yaşlılar var, anneanne, dede, nişanlımın, küçük kardeşi 4 yaşında, sürekli gelip giden dul teyze, dul dayı var neyse, nişanlım bağlı bunlara öyle gezip tozmamız yok, dışarıda kahve içiyoruz öyle sonra onlara gidiyoruz genelde ben yemek yapıyorum bazen, aktivitemiz yok hep aile devrede, kadın A'dan Z'ye her şeye karışıyor, zaten teyzesi de aynı, bunların ikisi de 40 yaşında, balayı 2 gün yeter bilmem ne
O iş ilk gün olmak zorunda değil yahu, sana ne, kaynanamın ağzı çok bozuk, hep bel altı konuşuyor, çalışmama çok meraklılar
Ailem sonumu görmüyor bunlarla
Kaynanam ve ailesiyle aynı binada yaşamak zorunda mıyım, bu evlilikten dönmeli miyim?
Cevapla