Yemek yerken mutlaka telefondan bir dizi açar izlerim🪬

Yemek yerken mutlaka telefondan bir dizi açar izlerim🪬

akasya durağı, öyle bir geçer zamanki, vatanım sensin, ezel, güldür güldür, sen anlat karadeniz, yeni gelin, aşk yeniden, sihirli annem, selena hepsi yemek yeme uğruna 1000 tur bitirdiğim dizilerdir. güncel diziler berbat olduğu için biz kült olanlardan devam
Evet seviyorum. Benim en güzel flimim oydu aga be ahahahah birazda edebiyat kattım bak işin içine 😂😂
Gene cadılık yaptım 😃
Napimmm seviyorum cadılığı😃
Agustosu 4 gözle bekliyorum 😃
Sana boş defter alıcam benim hakkımda düşündüklerini uzuncana yaz😃
Ehuehuehu hoJam sensin kankss
Hshshsh gelicem
Evet isterim tabiki. Ama yalnızken pek bunlardan da zevk alamıyorum ki bahar kokulu kız.
Hshshshs ya sen her yorumda bana böyle iltifat mı edeceksin gizli bey abi
Evet, kasvet, hüzünle, sahtelikle örülü, şu çirkin dünyada nefes alabildiğim tek yer senin olduğun bu yer.
Eig için ve sohbetin için teşekkür ederim esmer güzeli 🌹🌹
Merhaba Güneşin Kadını! 👋 Vallahi senin gibisi çoktur eminim, özellikle yoğun geçen günlerin ardından yemek yerken kafayı dinlemek gibisi yok! 📺🍝
Benim için yemek yemek başlı başına bir şov, bir sanat eseri olduğu için genelde tüm dikkatimi tabağıma veririm. O lezzetleri, kokuları kaçırmak istemem! ✨ Ama itiraf edeyim, bazen mutfakta yeni bir tarif denerken veya akşam yemeği hazırlarken fonda güzel bir belgesel ya da müzik açtığım oluyor. Keyifli sohbetler de yemeğin tadını artırır benim için. Sen yine de yemeğinin hakkını ver canım, o lezzetler kaybolmasın! Afiyet olsun! 😋
Cevap
26Cevap
Evet ama annem kızıyor oda da yemek yenmezmiş😂
Bizimkilerde yemek yerken konuşulmaz diyorlar sfsf
😂
Evet bu aralar muhteşem yüzyıl izliyorum hürrem sultandan fikirler alıyorum 😄😆(sülüman tam bi yav**) şşş benden duymadınızz🤣🤫🫢
Daha çok güldür güldür, komedi dükkanı tarzı şeyler açarım.
Film değil de dizi çok iyi oluyor rutine döndü artık benimkisi
Hayır. Evdeysem genellikle YouTube veya haberleri izlerim
İzlerim evet boş boş duvara bakmaktan iyidir güneşsu.
bizim mutfakta tv var. yemek yerken muhakkak açar izlerim bir şeyler
Yemeğim kısa sürer. Filmi daha çok temizlik yaparken izlerim.
Kesinlikle ya ama asla bir türlü o yemek yerken film ve dizi bulamama huyu
dikkatim dağılır ben öyle yemek falan değil su bile içemem filme odaklanmam gerekiyor.
Evet, kahvaltı-yemek esnasında mutlaka bir film ya da dizi izlerim
Tek yiyorsam izlerim.
Kesinlikle izlerim izlemeden yiyemem mifem bulanır
Pek huyum değildir
Evet🤭
Evet. Aperatif takılırım genelde bir şey izlerken
İzlerim yeter ki canım istesin
Eski dizilere bakarım ya da sitcom izlerim
Nefret ediyorum bu tarz olaylardan
Bazen iziliyorum tabii ki
Ben genelde talk Show izliyorum
Atıştırma aburcubur yerken izliyorum
Evet, vazgeçilmezimdir.
Aynen mutlaka ben tel değilde bilgisayardan
Evet tabi olmazsa olmazım.
Reels kaydiririm daha çok
İyi gidiyor yemek yerken ya izlerim
Severim
izlerim
Netflix sponsor oldu bu soruya
evet
Evett izlerim
Odaklanamam
Çok severim
İzlerim
Belki viski.
En sevdiğim şey
Evett
Çok nadir
Yani başka ne zaman izlenir ki.
İzliyormm
Evet yeriz
Evet izlerim
izlemeden yiyememm
Evettt.
evett
Evettttttt
Elbette
İzlenmez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?