Geçen gün yemek yaparken Yüzüklerin Efendisi'ni açayım dedim, eşim "yemek yaparken film mi izlenir, bir de bu film" diye dalga geçti. Yemek yerken izlenir genellikle ama işte...
Eğer yemek hızlıca yapılabilecek bir yemekse film açıp kendini o psikolojiye soktuğuna değmez ancak hayır acelesi yoksa ve uzun süreli bir yemekse bence çok güzel olur ki ben de yapıyorum arada bir açıyorum filmimi dizimi neyse artık yapıyorum rahat rahat ancak dublaj olması bir yandan daha iyi çünkü yemeğe odaklanırken kaçırma riski oluyor en azından sesinden falan anlayabilirsin Bu sayede