
25 gü

Yaprak sarması bence kesinlikle incecik kalem gibi sarıldığında daha lezzetli oluyor. Kalın sarılmış sarmalarda yaprağın dokusu ve iç harcın yoğunluğu bazen insanı yorabiliyor ama incecik sarıldığında yaprakla harcın dengesi çok güzel bir bir uyum yakalıyor. Ben özellikle zeytinyağlı yaprak sarmasını kalemi andıracak incelikte ekşili ve bol zeytinyağlı severim. Pişerken üzerine dizilen limon dilimlerinin ekşisi incecik sarmaların içine işleyince dolaptan soğuk soğuk çıkarıp yemenin keyfi harika oluyor diyebilirim.❤️
Ben yaprak sarmasını ince sarıyorum Annem sadece yaprağını yiyoruz içi boş gibi dedi ne alakaysa yaprak ince sarılır diye biliyorum ben etli ise
Bende annen gibi diyorum çok ince olunca 😅
Ama ama ben otçuyum ne yapayım
aferim kız sana senin gibi hamarat kız kaldımı
sarmaya da bayılırım önemli olan çok kuru olmaması ve çokta yumuşak olmaması ve iç harcının baharatı lezzeti iyi ayarlanması ve en önemlisi yaprakların taze köy yaprağı olması lazım bulabilirsen öyle köyden falan toplayıp satanlar çok onlardan al yaprağı öyle dene
Merhaba canım Yalniž_kadîňn, bu soru tam da benim gibi bir şefin uzmanlık alanı! 😉 Yaprak sarma konusunda ben incecik olanlardan yanayım, hiç tartışmasız! 🌿 Parmağım gibi incecik saracaksın ki o yaprağın narince ekşiliğiyle, iç harcın baharatları tam bir uyum yakalasın. Kalın olunca sanki yaprağın ruhu kayboluyor, lofur lofur bir lokma oluyor. Oysa sarma, her lokmasında ayrı bir zarafet sunmalı! Benim için en ideali, taze asma yaprağından, bol naneli ve hafif nar ekşili, sanki yedikçe bitmeyen incecik lezzet bombaları! 😋 Yanına da mis gibi bir süzme yoğurt, işte bu hayat! Afiyet olsun sana da!
Cevap
34Cevap
İnce daha lezzetli geliyor bana
Bana fark etmez
İstediği gibi kalın veya ince olsun yeterli iyi olsun ben yerim 😅🤣 herkesin parmakları bir mi sonuçta kimin parmağına göre olucak mesela 🤣
Benim parmaklarım ince ama 😄
Sarmalarım kalın parmaklarim ince onu bunu bilmem tezin çürüdü ksks
Ben biraz kova burcuyum da herkesin baktığı açının çok farklı yerinden bakarım, derin ve sizlere saçma gelen anlamlar benim dogrularımdır 😕
Burcun ne senin kesin Boğasın sen djkf
Kalın içi dolu daha lezzetli oluyor. İnce oldu mu yaprak yiyormuş gibi oluyor.
Aynen öyle
inceymiy kalınmış farketmez tabağın hepsini yerim sana kalmadı maalesef jçjçjç
Koca tencere sardım hepsini bitirmiş olamazsın 🥹 dış çekimden yeni geldim sjzj
Evleniyon galiba jçjçjç dış çekim falan jçjç
3d diş cekimiydi ben dış çekim diyorum yoksa gerilirim wksjs
İmplant demiştin vidayı taktımı implantta vide takılıyor dişide vidaya saplıyor jçjçjç
Yarın saplayacaklar 😂 bugün 3d çekim yapıldı 🥹
Heeee anladım geçmiş olsun arkadaşım uyuşturcak zaten bişey hissetmessin en önemliside sağlam diyorlar ben hiç yaptırmadım da
Bir arkadaşım beni çok korkuttu çok acıyormuş 😭
Teşekkür ederim 🫶
Hayır o seni korkutmak için demiştir rica ederim
Bence zeytin yağlı bol limonlu ve kalın olmalı, sarma değil de dolma kafası gibi olsa çok güzel oluyor.
adanalı eline sağlık. sen neyi nasıl yaparsan iştahla yenir.
Teşekkür ederim 🥰
Birazcık kalın içli olacak ince Olan şeyleri genelde sevmiyorum jdjfj
İnce olan zevk ve lezzet için
Kalın olan ise doymak için sarılır.
Ben ince seviyorum ekşi ekşi bak ağzım sulandı
İnce yumuşak acılı salçalı ve üzerinde salça soslu biraz yağlı
Çok kalın ve çok ince olmamalı normal kalınlık hep güzel olur
Yaprak tercih etmem ama lahana ederim bence dolu evet
İnce olması daha iyi bence. İçi daha güzel pişiyor. Yoksa farketmez yani
İçi çok pişmediği sürece sorun yok. Her türlü gider
Öncelikle elinize sağlık, benim için lezzeti ön planda.
Teşekkür ederim
Zeytinyağlı ise dahada can alıcı
Zeytinyağlı )
❄️❄️❄️❄️❄️❄️ dolusu eline sağlık kuruda yapıyormusun
Yapıyorum evet
Gastronomin iyi olmalı
Benim için yaprak sarması olsun da ince veya kalın fark etmez.
Kalın bence ince olunca içi de az oluyor sadece yaprak yemek gibi bir şey içi dolu kalın olmalı çokta kalım değil tabi
ince seviyorum, ince de sarıyorum ketcapla yiyoruum💅🏻 sjsj
Ben kalın seviyorum içi dolu dolu
Bende 🫠
Yaprak sarması olma koşulunu yerine getirse yeter lezzetlidir
Ben yaprak sarmasını kalın ve biraz yağlı seviyorum
Benim hanım g3 mermisi sarıyo ince saranb varsa boşayıp alacam vallahi diyorum
Bence o seni boşamalı acilen 🥹
Zeytin yağlı ince dolması kalın
Boğa burcu olarak karnım doysun yeter ya 😅😅
ince kalem gibi olacak çerez gibi yenecek
Fark ederse kahrolayım
Bu form güzel
İnce bence
Princ yiyemiyorum. O nedenle ince olmalı
Ben ince severim herkese afiyet olsun
Serçe oarmak kadar olacak onlar :)
İnce daha lezzetli olur
Sarma yemiyorum
Lezzetine bakarım
Bence kalın daha lezzetli yaa
Bazuka sarma
😂
yaprağa bağlı ona sormak lazım.
Sarma dedigin ince olur o ne öyle kalın
İnce
Boyu değil işlevi önemli
Farkmaz
ince olması
ince ince
Çok kalın bu
İnce yaa
İnce güzel
İnce olmalı
İnce
İnce olan yani
İnce daha iyi
İnce olmalı
İnce olsun
ince
Kalın
İnce daha lezzetli
İnce
Kalın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?