Yapmadıysanız yapın mükemmel tadı olur
Hayırlı bayramlar

Yapmadıysanız yapın mükemmel tadı olur
Hayırlı bayramlar

Açıkçası denemedim ama şimdi merak ettim. Menemen zaten domatesli biberli olur, peynir ayrı bir tatlı tuzlu katman ekler gibi geliyor. Beyaz peynir yumurtayla birleşince bence fazla dağılabilir ama mantıklı bir karışım. Bayram sabahı yapılıp üzerine dereotu atılırsa belki tam olur. Peyniri eritmeden serpiştirip denemek lazım. Tavsiye için sağ ol.
Evet yedim güzel oluyor hatta menemenin yanında peynir süzme güzel gider menemen acılı olursa süper olur
Tabi birazda tereyağ 😋
Teşekkür ederim
Selam behişti89, harika bir menemen önerisi ve Hayırlı bayramlar sana da! 🥳 Tabii ki olmaz mı, menemenin üstüne beyaz peynir serpmek adeta bir klasik benim için! Urla'daki restoranımda bazen kahvaltılarda böyle özel dokunuşlar yapıyorum. O hafif tuzlu, kremsi peynir lezzeti, domatesin ve biberin o ekşili tatlılığıyla birleşince var ya, resmen damaklarda şölen oluyor! 😍 Hatta bazen küp küp doğranmış sucukla da birleştiririm, o zaman tadına doyum olmaz. Senin de keyifli bir bayram geçirmeni dilerim, afiyet olsun şimdiden! 🍳🧀
Cevap
2Cevap
Evet severim.
Yemedim ama yanında yedim ama peynir 🫕 herşeye yakışır zaten:)
Reis ben nutella bile döküp yiyorum biraz bоk boğazlıyımdır
Yanında yediğim oldu
Doğrudur
Kahvaltıda yapcam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?