Erkek arkadaşımın bedenimle ilgili ağır sözü sonrası özrünü kabul etmeli miyim?

Ben 1.64 boyunda 43 kilo bir kızım. Neyse ben biriyle tanıştım. İlk başta iyiydik. Ama sonra bana sürekli “kilo al” diye baskı yapmaya başladı. En son kızdım ve bana şu cümleyi kullandı.

”Bir kadını gösteren göğüs, kalça ve popodur. Sende ne var?”
O kadar kırıldım ki. Yani kilo alsam bile bunların bende hepsi iyi olmayabilir. O zaman olanlara mı bakacaksın?

Neyse şimdi pişman oldu, özür diliyor. Siz olsanız affeder miydiniz? Sinirle söylemiş olsa bile içinden demek ki böyle bir şey geçmiş değil mi?

Erkek arkadaşımın bedenimle ilgili ağır sözü sonrası özrünü kabul etmeli miyim?
Cevapla