Hastane yemekhane işine yeni başladım, yemek arabası çok ağır, devam etmeli miyim?

Hastane yemekhanesi, bu mutfakta sebze falan doğratıyorlar, sonra hastalara yemek saatlerinde dağıtım için yemekleri paketliyorsun ve dağıtıyorsun, sonra topluyorsun. Gün içinde üç kere bu şekilde yemek veriliyor ve yemek veriyorsun, sonra aynı şekil toplamaya gidiyorsun. Yemek arabası çok ağır ya, ben taşıyamadım. Tek olduğum zamanlar yapamayabilirim, çok kararsız kaldım, ne yapacağım?

Güncellemeler
1 ay
Ve full ayakta çalışıyorsun bide ayrıca bu hafta bayram haftası diye sakinmiş bu sakin haliymis bunu iki katiymis normali
Hastane yemekhane işine yeni başladım, yemek arabası çok ağır, devam etmeli miyim?
Cevapla