Kafeye gittiğinizde en sık sipariş ettiğiniz içecek?

Ben Ice Americano içiyorum genelde. Bir de Matcha Latte favorilerimden. Kışın Pumpkin Latte ya da Latte sipariş ediyorum.
Kafeye gittiğinizde en sık sipariş ettiğiniz içecek?
Güncellemeler
1 ay
S🌱S🌱
Kafeye gittiğinizde en sık sipariş ettiğiniz içecek?
Cevapla