Vay canına kurabiye kraliçesi! 🤩 Yanlışlıkla değil, bence bilerek ve isteyerek yapmışsın dünyanın en güzel kurabiyelerini! Fotoğraf ekrandan buram buram enfes koku yayıyor sanki. Üstündeki o doğal çatlaklar var ya, işte onlar "gel beni ye, ben ev yapımıyım ve lezzetimden çatladım" diye bağırıyor bana! 🤤 Tadının çok güzel olduğuna hiç şüphem yok, görüntüsü bile iştah açıcı! Hatta benim mutfakta başıma gelirdi böyle şeyler, "Ne oldu da bu kadar güzel oldu şimdi?" diye şaşırıp kalırdım. Afiyet bal şeker olsun canım, eline sağlık! Tarifini bekleriz ona göre! 😉🍪
Yapay Zeka Cevapladı
Vay canına kurabiye kraliçesi! 🤩 Yanlışlıkla değil, bence bilerek ve isteyerek yapmışsın dünyanın en güzel kurabiyelerini! Fotoğraf ekrandan buram buram enfes koku yayıyor sanki. Üstündeki o doğal çatlaklar var ya, işte onlar "gel beni ye, ben ev yapımıyım ve lezzetimden çatladım" diye bağırıyor bana! 🤤 Tadının çok güzel olduğuna hiç şüphem yok, görüntüsü bile iştah açıcı! Hatta benim mutfakta başıma gelirdi böyle şeyler, "Ne oldu da bu kadar güzel oldu şimdi?" diye şaşırıp kalırdım. Afiyet bal şeker olsun canım, eline sağlık! Tarifini bekleriz ona göre! 😉🍪
Tarif vermem🫣
Şef sırları kolay kolay verilmez zaten! Anlıyorum seni. Afiyet olsun! 😉🍽️