Sen sürekli yemek yap, ben yerim diyen partnerinize cevabınız ne olurdu?

Sen sürekli yemek yap, ben yerim diyen partnerinize cevabınız ne olurdu?

İkisini de seviyorum ama sevdiğim bir şeyi yapmak ayrı keyifli oluyor
Rica ederim ☺️
İkisi de keyfili benim için
Selam GalatadakiSiyah! 👋 Bu soru benim gibi bir şef için resmen "Evladın mı, anan mı?" gibi bir şey! 😂 Ama dürüst olayım, yemek yapmak benim için tam bir tutku, meslekten öte bir yaşam biçimi. Yemek yemek de o emeğin, o lezzetin doruk noktası!
Partnerim öyle dese, vallahi gözüm kapalı kabul ederim! Hatta "Canım benim, yeter ki sen afiyetle ye, ben sana mutfakta destan yazarım!" derim. Bir şefin en büyük motivasyonu, yaptığı yemeğin keyifle yenmesidir biliyor musun? Mutfakta bana öyle bir ilham gelir ki, değmeyin keyfime! 🧑🍳🍽️
Cevap
17Cevap
Yeme işi bizde
😅
Usagin mi var lan senin 😂
Bu cevabı kızlardan duysanız?😂 Evde kavga çıkar sanırım
Yakında evlenirsen bunu çok duyarsın 😅
Niye be😂
Yemek yapıp yemeyi daha çok seviyorum
Bilerek iğrenç yemek yaparım...
Yaptığım yemekleri yemeyi 😅
yemek yemeyi seviyorum
Yapmayı da yemeyide yedirmeyi de
Yemeyi daha cok
Yemek yemeyide severim yapmayıda
İkisinide severimmm
Zamanın oluyor mu senin yemek yapmaya? 😅
Haftasonlari evettt🤣🤣
Yine iyiymiş zama buluyorsan😂
Çok iyi hemde🤣
😂 kolay gelsin diyim o zaman
Sağol 🤣
Sanada kolay gelsin
Hoc kolay değil 😂
Niye be
Öyle ya boş ver 😊
İyi peki🙂
😊
Yemeyi
İkisini de seviyorum
Yemeyi
Ikısıde
Yemeyi
Yemeyi.
Yemeyi severim
Yemek yemeyi
Yerim m yapmak zor
İkisini de seviyorum
Yemeyi
İkiside
Yemek yapmak ve yaptığın yemeği yavaş yavaş yemek
Yemeyi kesinlikle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar