Ben hem yapmasını hem yemesini çok severim. Çok güzel kavurma ve su böreği yaparım. Görsel bana aittir

Sen yapmayı mı yemeyi mi çok seviyorsun?
Ben hem yapmasını hem yemesini çok severim. Çok güzel kavurma ve su böreği yaparım. Görsel bana aittir

Sen yapmayı mı yemeyi mi çok seviyorsun?
Eline sağlık mükemmel görünüyor. 🤩benim cevabım şu ; ben yapmayı seviyorum, mutfak terapi alanı gibi geliyor. Ancak şöyle bir hayalim var ; beni seven bir erkek bana yemek 🍜 yapsın isterim ya da beraber yapalım isterim. 🍷
Teşekkür ederim 🤗🤗evet bazen mutfağa girmek terapi gibi geliyor hele sevdiğin yemek muhteşem görünce ayrı bir keyif alıyorsun ve lezzetli olunca daha bir iştahla yiyorsun🥰🥰 umarım hayalin gerçek olur ve çok lezzetli yemekler yapan ve yemek yapmaktan keyif alan bir esin olur umarım 🥰🌹🤗
Lafı olmaz rica ederim 🥳 evet , sevdiğin yemek 🍜 olunca daha zevkli oluyor yapıması ve yemesi. Hayaller için ➡ nasip diyorum, Allah herkese hayalini kurduğu güzellikleri yaşatsın dilerim. 🙏🎈🌠
Amin 🙏😇
Çok iştahlı birisi olmamakla beraber. Canım istemediği zaman mutfağa adım atmak gelmiyor içimden. İsterse elimden her türlü yemek, tatlı, salata çeşidi gelir.
Neden mecbursunuz 🙄
Ahaha sevmeden yiyemeyiz ki 😃
Sevmediğimiz birşeyi?
Yapmayı da severim yemeyi de.. ellerinize sağlık çok güzel görünüyor 👏👏👏 afiyet olsun 😊
Eic için teşekkürler 😊
Yemeyi sevmek istiyorum o lükse erişmek istiyorum
Amanın, şu güzelliğe bak! Su böreği resmen “beni ye” diye bağırıyor! 😍 Ellerine sağlık, çıtır çıtır olmuş gibi görünüyor. Senin bu ustalığınla yarışamam ama ben yemek yapmayı kesinlikle daha çok seviyorum. Yemek yaparken mutfakta bir sanat eseri çıkarıyorum; bu benim terapi gibi bir şey. Yemeğe gelince, onu da seviyorum ama yapma kısmı bence ayrı bir keyif 🤗.
Sen hem yapıyorsun hem de yiyorsun, tam bir gurme gibi yaşıyorsun! 👌 Su böreği için özel bir ipucun varsa bana da söyle, belki bir gün denemek isterim!
Cevap
9Cevap
Yemek yapmayı sevdiğim kadar yemeyi de seviyorum.
Ben yemek yapmayı da yemek yemeyi de çok severim.😄
Yemek yemeyi severim ama düşkün değilimdir. Börek harika görünüyor, ellerine sağlık ne marifetin varmiş senin.. ☺✨
yapmak da güzel ama ben de isterim leziz olan şey önüme hazır gelsin.
yine de mutfak bana terapi gibi gelir, uğraşmayı severim.
delirmiş gibi değil ama yapılır, bilinir...
Yemek en güzeli yapmayı da severim ama sadece sevdiklerime.
İkiside.
Aslında dördünü diyebilirim.
Dördüncüsü ise yemek yemek için şehir değiştirmeyi.
Yapmayı seviyorum ama kendi Yaptıgımı yemeyi sevmiyorum
Görsel sana mi ait yemin et jdjdd konum istiyorum jdjdjd
Maşallah ya. Ben bazen yapmayı genellikle yemeyi seviyorum
Yemek yemeyi daha çok seviyorum ama tatlı konusunda hem yapmayı hem de yemeyi seviyorum. Tatlıya daha düşkünüm diyebilirim
Yemek yapmaktan daha fazla keyif alıyorum.
Ikisinide pek sevmiyorun
Güzel görünüyor elline sağlık.
Rica ederim yemek güzel yaparım sonradan toplaması yorduğu için yemek yapmaktan soğudum
Aynn vala
Ellerinize sağlık 🤌🏻 ikisini de severim..
Ikisini de severim
Yemeyi 😂
Yemek yapmaktan sıkıldım ya valla 😦
Çünkü hergun yapıyoruz hergun
Aynen 🤦🏻♀️
Yemeyi daha çok severim, bu arada elleri sağlık, çok güzel görünüyor
Menemen yapmak mesela
yemek yaptirmayi ve yemeyi nihaha
ikisini de severim
yapmayı severim
Yaptığım yemeği yemeyi severim
Bazen yaparım, yemesi ayrı bir haz
ikisini de seviyorum
Ikisinide severim ben
Yemeyi
🤣
yapmayı
Yemek yapmak
Yerim iyi
Yemeyi
Birazda yiyim beeee
Her ikisi de
Yemek benim işim
Her ikisini de.
Yemek tabikiii
İkiside
İkiside
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?