Sizce kızmakta haksız mıyım yoksa abartıyor muyum?

Eski erkek arkadaşımla bu hafta sonu son kez buluşacağız ve veda yemeği yiyeceğiz. Aramızda kapanmamış sorunlar vardı. Bir de ben yakında yurt dışına taşınacağım. Haftalar önce şehirdeki en lüks restorana gitme konusunda anlaştık. Ama şimdi oradaki menüde saçma sapan şeyler olduğunu söylüyor, "yemeğe gitmişken adam akıllı bir şeyler yiyelim, her şeyi yiyemem ben" falan diyor. Aspava'ya gitmeyi teklif etti, ben de kabul etmedim. Önce gideceğimiz restoranla aynı segmentte birkaç İtalyan restoranı gönderdim. "Antin kuntin şeyler" diyor. Ben de görüşmeyi iptal etmeyi düşünüyorum tamamen. Görgüsüz kıro bir insan zaten, benim gitmek istediğim yerler onu aşıyor. Haksız mıyım sizce?

Güncellemeler
1 ay
Güncel
Sizce kızmakta haksız mıyım yoksa abartıyor muyum?
Cevapla