Arkadaşlar ya ben mi abartıyorum bilmiyorum ama ben kolay kolay kendimden bir şeyler anlatan birisi değilim. Bi arkadaşım var, o da bana her gününü detaylı anlatır. Neyse, bir gün çok kötü oldum, yeme bozukluğumdan dolayı, gece başımın felaket döndüğünü, bir şey yiyemediğimi söyledim. Bana söylediği tek şey "Ne diyon abi, napıyon sen" oldu. Neyse, sonra ben uzak davranınca "Yemek ye aşkım, bayılcan" dedi. Ben de "Yiyemiyorum, bayıldım zaten kaç kere" dedim. Sadece "Neden ki" yazdı. Her zaman böyle olduğumu söyledim, yine sadece "Yemiyon çünkü" dedi. Ben ona cumartesi söylüyorum kötü olduğumu, onun pazartesi aklına geliyor "İyi misin" diye sormak. Bugün de hiç önemsemeden kendi olaylarını anlatmaya başladı. Yani tamam, benim sıkıntım karşısında yapabileceği bir şey yok ama ben ona "Yemek ye" gibi boş tavsiye için değil, duygusal destek istediğim için yazmıştım. Kırılmakta haklı mıyım? Bu yeme bozukluğu hayatımı altüst etti, böyle ciddi bir konuda duygusal bir yaklaşım beklemem anormal değil bence, herkesin ilgiye ihtiyacı vardır :(
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer