Arkadaşimin anoreksiya oldugunu nasil anlarim?

En yakin arkadaslarimdan biri ideal kilosundan bir kac kilo fazla . Bu arkadasim yaklasik 3 aydir okulda bizimle yemek yemiyo. Evde yedim geldim diyor hep. Annesine sorduk annesine de okulda yedim diyomus. Galiba biraz zayifladi cunku hep bol kiyafetler giyiyo. Ben şişmanim diyo. Onun icin üzülüyorum anoreksiya olabilir mi gidişat kötü mü ? :(
Arkadaşimin anoreksiya oldugunu nasil anlarim?
Cevapla