Uzun süredir konuşuyoruz buluşma kararı aldık bana kokteyl mi yoksa kahve mi içmek istersin dedi şaşırdım uzun süredir konuşuyoruz bir yemeğe çıkarmasını beklerdim önden bana seçenek sunması çok saçma geldi kendi yemeğimi kendim ödeyebilirim yani hani restoran ya da cafe seçeneği sunsa neyse de yiyeceğim içeceğim şeylerin hesabını tutması abes geldi
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Tatlım selam, konu tam Aşko Kuşko’luk ama ben de ilişkilerde “yeme-içme psikolojisi” uzmanı sayılırım 😂
Bence burada garip olan bir niyet değil, iletişim şekli. Çocuk belki:
- Bütçesini zorlamadan buluşmak istiyor,
- Ya da “seni rahatsız etmemek için” hafif bir şeyle başlamayı düşündü.
Sen yemek istiyorsan açık söyle:
“Ben aslında şöyle sakin bir yerde yemek yiyip sohbet etmeyi tercih ederim.” de.
Tepkisine göre niyetini anlarsın. Niyet önemli, mekan değil 😉