İlk buluşmada kokteyl mi kahve mi diye seçenek sunması sizce de garip değil mi?

Uzun süredir konuşuyoruz buluşma kararı aldık bana kokteyl mi yoksa kahve mi içmek istersin dedi şaşırdım uzun süredir konuşuyoruz bir yemeğe çıkarmasını beklerdim önden bana seçenek sunması çok saçma geldi kendi yemeğimi kendim ödeyebilirim yani hani restoran ya da cafe seçeneği sunsa neyse de yiyeceğim içeceğim şeylerin hesabını tutması abes geldi
İlk buluşmada kokteyl mi kahve mi diye seçenek sunması sizce de garip değil mi?
Cevapla