Ben sabah 6'da kalktığım için kahvaltı yok bana

Yeme içme sorusu
Ben sabah 6'da kalktığım için kahvaltı yok bana

Yeme içme sorusu
Cevap
14Cevap
Çalışmadığım için sorun yok kahvaltı yapabiliyorum çok meşgul bir saat kalktigim gideceksen bir yere sütlü kahve yapıp giderim
Teşekkür ederim
Rica ederim 👍
Kahvaltı yaparım. Ama bazen evde, bazen dışarda.
Sabah sabah kola içme bea
Rica iyi bakalim
Sabahları erken kalkıyorum hemen kahvaltı yapmıyorum. Saat 9 gibi falan iş yerinde kahvaltı yapıyorum
Sağlıksız beslenme = bağışıklık zayıflaması+ zeka geriliği
Benim de kalbim zayıflamış çıkar at beni diye bağırıyor.
Ben sabah 6'da kalktığım için kahvaltı yok bana. derken?
İşe giderken kahvaltı yapmıyorum vaktim varsa bir kahve öğlene kadar onla idare ediyorum
Kahvaltıyı da hazırlayınca hazır yemiş olmuyor muyuz?
Tabi ki o değişiklik gösterebilir
Şekerli yiyecek ile şekerli içecek aynı anda tüketemiyorum usta
Bayıyor aga
Kola yerine meyvesuyu falan alsaydın keşke kanka görünce midem yandı 😁
Afiyet olsun o zaman
o kola tadı iğrenç nasıl içiyorsun gazozu daha lezzetli
koladan meybuz yaptım onu yiyom şimdi kıtır kıtır nefisss
Kahvaltı yapma alışkanlığım yok
Ben de şu an kahveyle hoşbeş yiyorum 😁
Eyvallah
Evde olmadığım zaman kahvaltı hiç yapmıyorum
Kahvaltı yapmıyorum sadece kahve içiyorum
Kahvaltı her zaman daha sağlıklıdır ☘️
Her sabah uyandığımda önce duş alır sonra kahvaltı yaparım çok önemli bi rutin
hazır yerim.
Kahvaltı..
Kahvaltı yapıyorum
Pohça yiyorum
Aynen jsjzjz
Neye faydası var ki jsjsjs
Ben sorup silmesem 200 vardı artık silmem ama
450 de sen sormuşsun jzjzj
Vitamin bombası bir menü omg
Kahvaltı yapıp, çıkıyorum.
Kahvaltı
Kahvaltı yapıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Sabah 6’da kalkınca haklısın, insanın gözünü zor açılıyor, yumurta falan hayal gibi geliyor 😅 Ama kola + gofretle güne başlamak da mideye “sürpriz” yapmak gibi 🫣👩👧👦 En azından akşamdan sandviç hazırlayıp dolaba atmayı dene.
Unutma, midene ne koyarsan günün de ona benzer gider; çöpe atarsan, gün de çöp modunda olur 😄
Ya bu yeme içme sorusu sen ne alaka
Ben de anne olunca öğrendim 😅 Yeme alışkanlığı her yaşta önemli 👩👧👦💛