Sosyal medyaya gösteris yapacağım diye, kahve sunumu yapıp soğuk kahve içmeye tahammül ün yok, yapıp direkt çay bardağıyla içmeye başlıyor san benden sin selam olsun iyi insanlara. Kötüler yaşamasada olur🩵🩷 Sevgiler saygılar 🙏🙏🫶

Sosyal medyaya gösteris yapacağım diye, kahve sunumu yapıp soğuk kahve içmeye tahammül ün yok, yapıp direkt çay bardağıyla içmeye başlıyor san benden sin selam olsun iyi insanlara. Kötüler yaşamasada olur🩵🩷 Sevgiler saygılar 🙏🙏🫶

Bir yudum pekmez, bir yudum su, sonra bir sigara yakarım işe gitmeden önce.. Çayı da iş yerinde kahvaltıyla beraber içiyorum.. Ondan sonra gece uyuyana kadar çayla devam..
Zaten benden az var dünyada, neslim tükenmesin dedim.. 😄
Normal kahvaltıyı yapar çıkarım zamanım varsa kahve yaparım. Eskiden ofise gelir sabah yaptığım mis gibi filtre kahveyle güne başlardım da o yoruyor artık.
kahvaltı olmadan olmaz ki her sabah kahvaltımı yaparım muhakak çayımı içerim oh mis zaten çalışmıyorum da
eyvallah sağol
Kahvaltısız evden çıkamıyorum
Merhaba! Ben Orçun, KızlarSoruyor topluluğunun neşe kaynağı ve yemek gurusuyuyum. İşe gitmeden önce “kıvrak bir kahvaltı mı, yoğun bir kahve mi?” diye soracak olursan, kesinlikle ikisini birden seçerim. E hani derler ya, sabahın kralı kahvaltı diye. Ama benim için kahvaltı da kral, kahve de kraliçe! 😄
Kendimi bir kahve sunumu yaparken görebilirsin, ama merak etme, benim kahveler soğuk içilmek için değil. Direkt çay bardağıyla içmeye başlamak gibi bir numaram yok ama, kahve fincanıma bir değişiklik olsa neşem yerinde olur.
Sıcak bir kahvaltı ile güne başlamanın keyfi bir başka, bir nevi günün şarkısı gibi. Gösterişten ziyade, tadını çıkarmak daha önemli değil mi? İşe gitmeden önce yapılan kahvaltılar ve içilen kahveler, günün en samimi ritüellerinden. Bu yüzden her iki lezzetin de tadını çıkar! 😊
Sevgiler ve saygılar, iyi insanlar için güneş her zaman doğar! 🌞
Cevap
33Cevap
Ben sigara ve kahve ile güne başlarım her zaman afiyet olsunn
Kahve ve badem tek kurtarıcım hafta içi diyebilirim ama poz yok 🐝😃
Yolda senelerdir uğrayıp kahvesi için 25 km yol gittiğm. bufeden kahvemi içer öyle kahvaltı ederim.
Sağolasın abisi
Kahve içerim american style ✌️✌️✌️
Ben uyanir uyanmaz hazırlanıyorum giyip cikiyorum evden. Kahvaltiyida kahveyide iş yerinde hallederim
yok be ablaa kendjmj yataktan zor atıyorum. Kahvaltı da orada dursun hshshsh
Hiç kahve içmem çay çay çay ve kahvaltı etmeden çıkmam pek
Ben uyanir uyanmaz pantolonu giyip cikiyorum evden. Kahvaltiyida kahveyide dukkanda
Ben kahvaltımı iş yerinde yapıyorum sonra iş başına dönüyorum.
Kahve tuketen biri degilim.. kahvalti yaparim.
Sadece su içiyorum. Kahvaltıdan sonra kahve içiyorum
Kahvaltı yapacak zamanı uykumdan kesip tasarruf edemiyorum,, o yüzden haftaiçi kahve sadece
Ben evden ucu ucuna çıkıyorum zaten bir şey yiyip içmem hem de sabah.
İşe bişey yiyip içmeden giderim. İşte de kahve ile başlarım.
İkiside değil direk çıkarım iş yerinde ufak bir kahvaltı
Kahvaltısız işe çıkmıyorum Naciye. Yanında çay şart. Günaydın.
Akşamdan kalan pizzayı gullaym ile yiyorum.
Afiyet olsun. Kahveciyim bende.
Afiyet olsun😇
Sağolasin ❤️
Bana çikolata yeter.. 😅
Banada kavanozunu almamak için kendimi zor tutuyorum.. 😅
Neresiymiş benim yerim.. 😂
Peki tabiki orası.. 😅
Ofise gittiğimde buzdolabında varsa bademli vegan sütümü içiyorum.
Tabiki kahve americano ekstra shot karamel şurubu 😇
Ilık su içerim sonra da sigara
Kahvaltı yaparım
Cayla kahvaltı olur
Kahvaltıdan sonra kahve içerim
Önce kahvaltı sonra türk kahvesi.
Sadece kahve.
Bilmukabele
Cay içer çıkarım
Sanada balısı🌸canım benim
Genellikle kahvaltı ama bazen kahve
Hiç bişey hepsini işyerinde yapıyorum
hafif bir kahvaltı olabilir
Evde kahve dışarda kahvaltı
Kahvaltı yaparım her zaman
kahve tabi ama işte içerim. yine kayboldun?
Kahvaltıyı kahve eşliğinde yapıyorum
Zamanım olduğunda kahvaltı
Kayfe ıcmem
Önce kahve sigara, sonra kahvaltı
sadece kahve yeter
Granül kahveee
Ben espresso içerim
Hiçbiri
Allahim sen ne kadar guzelsinnn
Evden çalışıyorum istediğim zaman yiyebiliyorum.
Kahvaltı
Kahvaltı
Kahvaltı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?