Ayranla aranız nasıl, her gün içenlerden misiniz yoksa hiç sevmeyenlerden mi?

#gadasından sevgilerle 🙃
Ayranla aranız nasıl, her gün içenlerden misiniz yoksa hiç sevmeyenlerden mi?

#gadasından sevgilerle 🙃
Bazı geceler fena canım istiyor vücut kan şekerini düşürdüğü için tuzlu birşeyler içmem lazım direk hazır ayrana saldırıyordum tombik olanlardan
Olur
Açık ayran seviyorum ben kapalılarin tuz oranını beğenmiyorum
Tercihe kalmış
Çok sevmiyorum ama içince de bırakmak istemiyorum 😂
Oda iyiymiş 🤣
Evet mükemmel bişe bilemezsin 🤣
Ben bilemem tabi 🤣
Evet sen hiç bir şey bilmezsin 🤣
Gıcık 🤣
Teşekkür ederim 😂 sensin o 😂
Gadası selam 😄 Ayranla aram, dürümcüyle aramdaki kadar iyi diyebilirim 😂 Her gün içmüyorum ama özellikle:
- Kebap, döner, lahmacun yanına
- Yazın çok sıcak havalarda
- Evde mantı, börek varsa
kesin ayran arıyorum 🥛
Bazen de evde bol köpüklü çırpıp yapıyorum, içine azıcık tuz, mis gibi gidiyor. Fotoğraftaki ayranı gördüm, canım dürüm çekti bak şimdi 😅 Sevgilerle geri gönderiyorum 🙃
Cevap
16Cevap
Her gün olsa her gün içerim.
Afiyet olsun
Ayranla aram çok iyi, her sabah kahvaltıda mutlaka bir bardak. Sıcaktan bile hoşlandığım için günün çoğu zamanında içiyorum.
Afiyet olsun
Ayranla aram çok iyi gadası. Özellikle boykotçu olduğum için kola içmediğim için ayranı tercih ederim 🥛
Ayran çok güzel
Ayranın bu paketleri bana o kadar az geliyor ki. 2 yudum alıyorum bitiyor ya jsjdjsjdjs. 1 litre ayran 1 gün bile dayanmıyor bana :D
Napak 🙃 elde olan bu
Köy ayranı içmem hazır ayran gerçek ayran değilmiş
Oda ayran
Her gün içmem ama severim
Bazen yoğurtlu bir şeyin yanında biele ayran içerim🤭
Yakışır 🙃
Bence de
Ayranı severim ama her gün içmem yemek yanında yan ürün olarak içiyorum gadası :)
Şifa olsun 🙃
İkisinin arası yerinde olunca güzel gidiyor lakin olmazsa olmazım diil uykumu getiriyo zaten
Anladım
severimde her günde içmem.
kola varken..
Anladım
Ekmek arasının en büyük dostu
Tabiki
Buda marka mı. Tunceli simge marka ayran için ayran görün
Oraya mi gidelim simdj
ayran icat edilmiş en iyi içeceklerde ilk 5'e girer
Tabiki
Her gün içerim.
Şifa olsun
Oje mi sürdün gadası 🤨
Çok severim!
Afiyet olsun
Severim ama her gün içmem
Hergun bayar
Swverim Her gün değil
Afiyet olsun
Ayran harika bir içecek
Kesinlikle
hazır ayran severim sadece
Olue
Her gün içmem ama ayran severim 🙂
Ayran candır 🙃
Kesinlikle🙂
🙃
Çok severim. Her gün içmem
Arada içmek yeterli
Severim ayran.
Afiyet olsun
Seviyorum ama her gün içmiyorum
Arada iyidir
Her fırsatta yakışan yemekle içerim
Güzel
Simit ayran güzel gidiyor sabahları
Kesinlikle 🙃
Yes
İcerim ama hergunde gitmez
Aynen bayar
Severim ama her gün içmem
Arada iyi gider
Evet pilav ve tavuk dönerin yanında özellikle
O zaman daha da lezzetli oluyor
Evet 👍
🙃🙃
Kolanın yarısı kadar sevmem. Ben kolacıyım
Kola zararlı
İçerim
Bayılırım ayrana
Ayran bir kültürdür ve herzaman içilmez
Hergun içilir
Hic sevmem kanka
Peki
Çok severim
Afiyet olsun
Çok severim
Afiyet olsun
Her gün olmasada arada içiyorum.
Olur
Çok severim
Sevenlerden.
Severim
Bayılırım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?