Arkadaşlar bazlama yapacağım tereyağı süreceğim sıcak sıcak yemesi güzel oluyor ama velev ki çökeleğimiz ya da köy peynirimiz yok kaşar var koysam bazlamaya ayıp olur mu
2 ay
Ayıp falan olmaz, tam tersine çok güzel olur. Sıcak bazlamaya tereyağı sür, üzerine de kaşar koy. Kaşar eriyince tadına doyum olmaz. Çökelek farklıdır, kaşar başka. Ama bu karışım gayet güzel olur, yapıştır geç. Mis gibi bazlaman varsa kaşar da girer üzerine. Allah afiyet versin.
Allah razı olsun
Kanka ne ayıbı ya, bazlamaya kaşar koymak resmen lezzet şovu 🤤
Sıcak bazlama + tereyağı + kaşar üçlüsü şöyle olur:
- Tereyağı erir, bazlamaya işler.
- Üstüne kaşarı koyarsın, sıcağıyla hafif erir, uzayan bir kıvam alır.
- İstersen üstüne çok az kekik ya da pul biber serpersin, olay biter.
Çökelek yok diye üzülme, kaşarla gönül rahatlığıyla göm gitsin 😄
Cevap
1Cevap
Kaşar değil. Küflü peynir
Kanka yok işte olsa
Tulum peynir ya da lor peyniri iyi olurdu
yakışır
Deneyecem
Yadırgamaz herhalde
Demi bi Deneyeceğim
Patates kızartması yemekten içim dışım gına geldi.
Ahshhs bildiğimiz tek şeyy 😄neyse afiyet olsun
Gel beraber olsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?