Peynir-ekmek yeyince gariban, peyniri ekmeğin üzerine koyup bir de kürdan saplayınca sosyete mi olunuyor?

Peynir-ekmek yiyince gariban, peyniri ekmeğin üzerine koyup bir de kürdan saplayınca sosyete olunuyor.

Sizce de saçma değil mi?

: )
Peynir-ekmek yeyince gariban, peyniri ekmeğin üzerine koyup bir de kürdan saplayınca sosyete mi olunuyor?
Cevapla