Paranız az olduğunda neden rezil yemekler gönderiliyor?

Öğrenciyken özellikle kupon falan kullandıysam b. o k gibi gönderirlerdi ya pizza kuru olurdu ya söylediğim şeyin tadı tuhaf olurdu

Paranız az olduğunda neden rezil yemekler gönderiliyor?
Cevapla