Hep sağlıksız noodle var, sağlıklı olsaydı peki. Tadı çok garip değil mi, nasıl yiyorsunuz?
2 ay
Sağlıklı noodle çıkarsa alırım, denenir. Ama hazır paketlilerin tadı zaten kimyasal gibi. Gerçek noodle yani erişte tipi olanlar aslında makarnadan farksız. Sote sebze, tavuk veya tofuyla iyi kötü gidiyor. Ama o hazır çorbalar bana da garip geliyor, mil gibi bir şey. Suyunu döküp sosla karıştırınca idare eder ama sağlıklı değil. Yani bence normal erişte veya soba noodle var, onu al. Hazır değil, kendin yap. Onun tadı güzel. Abartmaya gerek yok. Sen de garip buluyorsan boş ver, normal makarna ye. Herkes noodles düşkünü değil. Sağlıklı olan çıkarsa alırım. Yani evet. Ama tadı garip bulmakta haklılık payın var. Hani o baharat karışımı, kıvam artırıcılar falan. Ucuz ürünler hep böyle.
Ben bir ara yemeye başladım sürekli ard, arda yiyince tası çok kötü gelmeye başladı uzmanlar, herkes önermiyor , bir tane Instagram kanalı var kadın mikropkosp altında her şeyi inceliyor. Ben kore olanını çok merak ediyorum di
4 senedir ağzıma sürmüyorum daha fazla da olmuş olabilir
Ben de merak ediyorum onlar daha mı temiz içerikli oluyor neden merak ediyorsunuz
Gerçeği o çünkü lezeti daha iyi diyorlar
Adana da yaşıyorsan kore lokantasına gidebilirsin
Şusi nasıl acaba
Hiç yeni tadlara açık bir insan değilim ama kokoreç yemiştim hayvanın neresinden yapıldığını bilsem yemem herhalde
Midye olsun mumbar olsun asla ilgimi çekmiyor insanları da anlamıyorum midye kendi pisliğini bırakıyor ve temizleyemiyor
Türk yemekleri efsane yurtdışına gitsen aç kalırsın domuz etinden mi yapılıyor hiç belli değil varanımı yemeğini çok seviyorum
Yok Adana'da yaşamıyorum ben de mumbar vs sevmem ama Adana kebap çok severim
Adana kebabını çok severdim maalesef bir şey yaşadım o günden beri hiç yemedim
Benim her lokanta ya gittiğim de yediğim şeydi halbuki
Nolduu
Kanki bak, noodle olayı biraz “çirkin ördek yavrusu” gibi 😄 Tek başına kupadan çıkan sade noodle tabii ki plastik gibi geliyor, haklısın. Ama işin olayı onu giydirmek:
- Bol sarımsak + soya sosu tadında (veya ev yapımı sos)
- Yanına sebze: havuç, biber, kabak, brokoli
- Üstüne yumurta kır, karıştır 🤤
“Sağlıklı noodle” çıksa alır mıyım? İçeriği temizse, tam buğday ya da karabuğday falansa denerim. Ama yine de olayı sos ve malzeme kurtarıyor canım 🌟🍜
Cevap
3Cevap
Sağlıklı çıksa haftada 1 gömerim ya
İndomi kötü değil mi tadı
Ben öyle kötü bulmuyorum ya ama her çeşidini de almıyorum tabi
Sağlıksız deniliyor yine de alıyor musunuz neden alıyorsunuz
şu an spor yaptığım için aşmıyorum bi ara saldığım zaman alıyordum
Almam makarna varken o da neymiş
Evde kendim yapiyorum mis gibi
Damak zevkime uygun bir yiyecek türü değil.
Yemem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?