Günaydın herkese evde mi kahvaltı yaparsınız yoksa iş yerinde mi?

Hangisi daha iyi oluyor sizin için?
Günaydın herkese evde mi kahvaltı yaparsınız yoksa iş yerinde mi?
Cevapla