Kızlar 21 yaşındayım annemden dayak dedim parmağımı kırki sizce ne yapmalıyım?

Arkadaşlar 21 yaşındayım üvey ablamın evinde yaşıyoruz annemle bügüm evde değillerdi üvey ablamla annemin yazlığa gittiler üvey ablamın çocukları vardi bende daha iyi ders çalışıyım diye annemin odasına geçtim ev zaten 1+1 odalı neyse ders çalıştım ödevimi yapıyordum yazı yazarken elimi yamulmuş yazdığım yazılar yamuk çıktı bende kağıdı yırtıp yatakta koydum birazdan çöpe atarım dedim salona geçtim yeğenlerimle oturur oturmaz annemle üvey ablam geldi annem odasına girdiği gibi bana beddualar etmeye başladı inşalah olursun inşalah geberirsin inşalah felç geçirirsin diyip salona deli gibi gelip saçımı tutup yoldu tokat attı sağ elimi tutum parmaklarımı bir bir tutup kırdı şu an bir elimi kullanıyorum arkadaşlar artık daha fazla dayanamıyorum bana akıl verin

Kızlar 21 yaşındayım annemden dayak dedim parmağımı kırki sizce ne yapmalıyım?
Cevapla