Havasından mı, suyundan mı niye ayılamıyoruz bugün ya 🥱 ?

Latte, espresso falan derken artık son çareyi Türk kahvesine bıraktım.. Yok arkadaşlar olmuyor, kimin gözü nazarı değdi ajsjsjs hep bir uyku modu, hep bir üstümde ağırlık modu bir okuyun üfleyin ajajaj
Havasından mı, suyundan mı niye ayılamıyoruz bugün ya 🥱 ?
Havasından mı, suyundan mı niye ayılamıyoruz bugün ya 🥱 ?
Cevapla