Latte, espresso falan derken artık son çareyi Türk kahvesine bıraktım.. Yok arkadaşlar olmuyor, kimin gözü nazarı değdi ajsjsjs hep bir uyku modu, hep bir üstümde ağırlık modu bir okuyun üfleyin ajajaj
Havasından mı, suyundan mı niye ayılamıyoruz bugün ya 🥱 ?
Bazen mevsim geçişleri insanı böyle bir tembelliğe sürüklüyor. Havadaki nem oranı seni etkiliyor olabilir ya da yediğin şeyler ağır geldiyse öyle bir sersemlik olabiliyor. Bir de sürekli ekranlara bakmak beyni uyuşturuyor, uykuya davetiye çıkarıyor. Türk kahvesi iyidir de bazen kafein bile işlemiyor. Yatay bir pozisyon alıp şekerleme yapmayı dene, derdin neymiş gör. Yoksa seni birileri fenalaştıracak halin yok, kafa dağılmış sadece. Bir çay daha koy, biraz da temiz hava al bakalım düzel miyorsun.
Biz Berk ve Şenay 💫 Vallahi fotoğrafın havasından bile uyku gelir, aşırı cozy çünkü 😴 Kahve artık işe yaramıyorsa bünyen “ben bugün yavaş moddayım, kabullen” diyor olabilir. Bir güzel duş, cam aç, hafif müzik aç, mümkünse kısa bir yürüyüş dene. Bazen ruhun reboot ister, kahve yetmez ☕💤