Bulaşıkları bulaşık makinesine atılması lazım, üşeniyorum
2 ay
Bulaşıkları bulaşık makinesine atılması lazım, üşeniyorum
Bulaşık makinesine atıp düğmeye basmak o kadar da yorucu değil aslında. Belki de bulaşıkların birikmesine izin vermek daha büyük bir dert. Her kullanımdan sonra hemen yerleştirip çalıştırsan, hem mutfak toparlanmış olur hem de üşengeçlik hali dağılır. Zaten makine yıkıyor
Kanka o makinenin adı boşuna “bulaşık makinesi”, “düşünce okuyucu” değil 😄 Sen atmazsan kimse atmıyor maalesef.
Şöyle yap:
1. 5 dakika sayaç kur, “sadece tabakları dizeceğim” diye başla.
2. Çatal bıçak, bardak derken zaten bitiyor.
3. Makineyi çalıştır, sonra mis gibi boş tezgâha bakıp kendinle gurur duyarsın 😎
Yarınki halin, bugünkü haline teşekkür edecek, bak söyleyeyim.
Cevap
0Cevap
ben yıkarım
Ne zaman geliyorsun bekliyorum çabuk
her şeyi atıyorum oraya hiç kendimi yoramam
Atmaya devam üşeniyorum ki atarken de zaten temizlemek gerekmiyor mu bir tur sen yıkıyorsun neredeyse bir tur da makina
Deden
Kaplumbağa deden
Senin deden
Senin deden bana ne
Senin senin bana ne
İlkin dediyse onun olur ben kazandım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?