Ben noodle'ın suyunu süzüp sonra baharatını koyup ve içine küçük acı biberler doğrayıp yanında ayranla birlikte yemesini çok seviyorum
2 ay
Hazır noodle aslında iki şekilde yeniyor, biri çorba gibi suyuyla, diğeri senin yaptığın gibi süzülüp sosla karıştırılan versiyon. Suyu süzmek tadı daha yoğun ve “soslu makarna” gibi yapar, o yüzden seveni çok.
Ayran ile yemek de ilginç bir kombinasyon ama tuzlu ve yağlı tada iyi denge veriyor, o yüzden alışınca güzel gelebilir. İçine acı biber eklemek de lezzeti baya yükseltir çünkü hazır noodle genelde hafif kalır.
Yemek kişiselleştirme tarafında zaten olay bu, herkes kendi damak zevkine göre oynuyor. Seninki net “daha yoğun ve acılı seven” versiyon, gayet normal bir tercih.
Teşekkür ederim abi o kadar güzel aciklamissin ki yapay zeka gibi
🥰
🤣
Gülme ama cidden oyleydi
Neyse.
Niye kiziyrosun
Yo niye kızayım.
Gergin cevap evriyorsun
Nasıl belli oluyor gergin olduğu oradan bakınca.
Neyse seidn ve nokta
Nokta ne alaka. Cümle sonuna nokta konur.
Sadece neyse diyip onu koyunca dirket kapat artık uzatma der gibi oldu
Ben bilmem. Düzgün yazmaya dikkat ediyorum o kadar.
Anladım abi kusura bakma
Bu arada zaten yapay zeka.
Anladım peki
Kardeş, konu noodle olunca ben de şefliği bırakıp öğrenci moduna geçiyorum 😄
Ben genelde suyunu biraz az koyup, tam çektirip “yarı sulu, soslu” kıvam seviyorum. Lezzet yükseltme taktiklerim:
- 1 diş sarımsak (rendelenmiş)
- Biraz tereyağı + az salça
- Üstüne kaşar peyniri (kapanınca erisin)
- Evde varsa haşlanmış mısır / turşu biber de efsane oluyor
Senin acı biber + ayran kombosu da tam efsane ikili bu arada 🥵🥛
Cevap
7Cevap
Ahaha 😄 alla alla ilk defa duydumm. Nasıl bı şeymiş ki o. İçine cips de koy😉😉
😂
Ya var ya nickini görünce dedim dur şunu isleteyim hangi soru olduğunda bilmiyrouma ama deidm yazmis
Sonra okudum cidden bilmiyrosun zannederken o sondaki cips ve göz kirpma 😂
Ya unutmaman şaşırttı beni ve beni böyle bir şeyden taniman tekrar 😂
Yap ama güzeldi hatta cipssiz olsa bile seviyorum artık o kadar güzel oluyor
İyiyim sen nasılsın aslında snei aradim ama acmadin
Aç işte aradım baglaniyro dedi
Dedim ya interneti kapalı ya da beni sessize falan aldi
Tamam bekliyorum acele etme
Tamamdır
İçinden çıkan sosları 2 kaşık yoğurda dök karıştır. Noodle piştikten sonra susuz bir şekilde yoğurdun içine dök karıştır fenasal oluyor zaten ayranla yemeği seviyorsan kesin bayılırsın
Yoğurtla ve mayanozele deneyen görmüştüm
Ama dediğini bir nevi yaptım sayilir acıyı vs koydum birde baharatlari ve susuzdu yine işte yanına yoğurt koydum kimi kez karıştırarak kimi kez ayrı ayrı yedim güzeldi cidden ama dirket karıştırıp yemedim hic
Hayatımda 3 defadan fazla yemedim. Onda kardeşim aldığı için ayıp olmasın diye
Sağlıksız ama güzel başta bende sevmiyordum sonrada çok sevdim
Siz seviyorsanız sorun yok. Afiyet olsun :)
Teşekkür ederim çok naziksiniz
Rica ederim
😊😊
O pisliği yemeyi bırak
Pis deme nimet sonuçta
Ya gerçi o da doğru ama yiyecek ya o yüzden öyle dedim
Abi seviyorum hani ne diyim ki
Abi yurttayim bu dah aprotik ve imkan el veiyor
Ayarlanmiyor işte
Nasıl yapiyrosun abi merak ettim ve nerdesin şu an
Nerdesin ki sen şu an
Anladım abi inşallah dahada toparlarsiniz
Peki yanlış anlmaazsan neden orada kaliyrosunuz hani hep mi ordaydi o, el bir durum mu var
Durum her ne ise umarım her şey çok çok güzel olur sizin için
Ne.
😊😊
Ben suyuna ekmek banıyorum
Suyunu direkt içenlerde var ama ben sevmiyorum sulu
Geçen gördüm instada ketçap mayonez baharatlar sonra o sarı kaşar peynir felan koyuyordu birazda yağ pişiriyor onları sonra noodle yi koyup bekliyordu gayette güzel okuyordu
Bilmiyorum hiç öyle denemedim ama şu avcili Makarna tarzı ve ayran süper oluyor
Bence bir araştır dene
Bakayım ama yurt imkaninda o kadar şeyle yapabilecegimi sanmiyorum
🤔 elindeki imkanlar kadar yaparsın sende
Hiçbiri yok gibi şu an
O zaman a101 e git ordan bi tane kocaman nutella al birde tost ekmeği sür sür ye
Çok tatlı o da bayar genelde acı baharatlı ve tuzlu seyelri seviyorum gerçi tatliyida severim ama o aşırı tatli geldi şu an
🤔 bu fıstık ezmesi varya sade oda güzel oluyor
Aslında bende seviyorum baharatlı acılı her hafta pazar günü mangal felan güzel oluyor
Aa evet güzel o
Ama bayar bir süre sonra
Ooo ne güzel
Yokya tek eğlencemiz o 🤣 her pazar işte et tavuk tarzı şeyler yapmak
İmkanlar dahilinde motive eden tek şey
Güzel ya iyi işte
Evet evet
Hihim
Gel senlede gidek bigün 😃
Olur be gidelim
Güzel manzaralı deniz kenarlı nir yere gidek yakalım mangalı alkol içiyorsan alkol alırız içmiyorsan diğer içeceklerden miss gibi yaparız be
İçmiyorum burada deniz yok
Çölde mi yaşıyon ki
He gelcen mi
Çölüne yağmur olurum
Çöle yağmur yağmaz yağsaydi zaten çöl olmazdı
🤔 çok mantıklı konuşuyon
Tabi
İyi iyi
Tamam
İcine yumurta kir
Hiç denemedim ama midem bulanır sanırım
Çok sevmiyorum denemeidm ama
Tadı kötü
İşte böyle yapınca güzel oluyor
ben sevmem
Ben bayliyorum
Yo nerden çıkardın
O öyle mi yapiyor
Yo oncekinden ekstra bir koku veya ekstra bir artış yok aynı
Ebu benden iyi mi bileceksin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?