Benden kek isteyen samimi olmadığım birine kek yapmamak ayıp mı, siz olsanız ne yapardınız?

Arkadaşlar bugün babam benden kek istedi ben de yaptım, o arada çok da samimiyetim olmayan bir çocuk mesaj attı, sık sık konuştuğum biri değil, flörtüm değil, arkadaşım değil, canım ev keki çekti bana da yapar mısın dedi, yapamam dedim, alt tarafı bir kek istedim dedi, kendin yap dedim ben de, sanki ben ona kek yapmaya mecburmuşum gibi zorunlu hissettiriyor. Siz olsanız ne yapardınız?

Benden kek isteyen samimi olmadığım birine kek yapmamak ayıp mı, siz olsanız ne yapardınız?
Cevapla