Balık mı kebap mı daha iyi gider, siz olsanız hangisini seçerdiniz?

Tercih yapsanız hangisi? Ben kebap diyorum :)))

Balık mı kebap mı daha iyi gider, siz olsanız hangisini seçerdiniz?
Balık mı kebap mı daha iyi gider, siz olsanız hangisini seçerdiniz?
Balık mı kebap mı daha iyi gider, siz olsanız hangisini seçerdiniz?
Cevapla