Para isteyen kız normal mi? Ne cevab verebilirim bu kıza?

Konuyu anlatayım. Şimdi bir kız var. Organizasyon işleri düzenliyor. Uygun fiyata eğlence merkezlerine gidip düzenleyen birisi. Neyse bu beni Instagram'da ekledi. Sonra organizasyon paylaştı hikayesinde. Ben de gelmek istedim. Gittim. Hiç sohbetimiz olmadı. Muhabbetimiz olmadı. Bi yakınlık olmadı. Benimle hiç muhatap olmadı. Neyse ilk gün ben müşteri oldum ona sonra benden para istedi dönüşte. Dedi ki. Bir sana bilet satabildim. Bir taksi parası verir misin dedi. Verebilirdin başkası olsaydı verirdi ama ben hem istemedim vermedim. Neyse aradan zaman geçti. Yine beni tura çağırdı ben bir daha gittim. O gün bir şey olmadı. Ertesi gün de bana mesaj attı. Bana 200₺ atar mısın diyor. Hani istediği para öyle çok bir para değil. Beni fakir edecek bir para da değil ama herhangi bir ciddiyetimiz yok. Samimiyetimiz yok. Sohbetimiz yok. Neden benden para istiyor. Tamam büyük mebla istemiyor ama ben neticede müşteriyim. O zaman bu kız her müşteriden para istiyor demektir. Neden akrabaları ailesi arkadaşları varken benden para istiyor ben neticede bir müşteriyim. Organizasyon için zaten para veriyorum. Bir de sevabına ekstra para vermek niye? Kullanılacak biri mi zannediyor beni? İlk gün para vermedim. Bugün hiç vermem de. Ben buna ne yazayım şimdi ne cevabı vereyim? Bir de cevap yazarsam küser bir daha organizasyona katılamam diye de kalbini kırmak istemiyorum. Görüldü de bırakcam ısrar ederse ne diyeyim?

Görüldü de bırak. İsrar ederse etsin
İsrar ederse. Samimiyetimiz yok neden ben de.
İsrar ederse. Yemin ettim kimseye para vermiycem de 😅
İsrar ederse yazma ararsa açma.
Ya söyle neden ben arkadaşın ailen yok mu de. 😅
Neden veriyim de
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Para isteyen kız normal mi? Ne cevab verebilirim bu kıza?
Cevapla